fjarle Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 ... mens IOS går litt tilbake. Les mer Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Tyder bra! De nøt vel også litt av iPhone-eiere som satt på benken og venta på iPhone 4 i juni. Skal bli spennende og se de neste tallene. Håper Android fortsetter å spise store deler av alle utenom iOS og BlackBerry, så de andre skjønner at de må få fingrene ut! Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 Man skulle kanskje tro det - iallfall så eksepsjonelt mye støy det har vært rundt Iphone denne våren. Likevel er Androids økning vesentlig større enn den tilbakegangen Apple opplevde i samme periode. Ekstra spennende blir det også nå, som nye billig-droider kommer rullende. Både HTC Wildfire og Huawei U8230, eller Hei (!), som den muligens blir hetende plasserer seg rundt 2000-kronersmerket og lover å gjøre mye av det samme som sine storebrødre. Hvordan dette enn spiller seg ut, satses det iallfall friskt Lenke til kommentar
Raydemort Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Jeg ser ikke at det står hvos stor andel RIM har..? Bare at de går ned 0,4%. Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 Oi, det tallet ble visst borte. 41,7 prosent hadde de i mai. De er ekstremt store der borte, fordi de var så tidlig ute med e-postløsninger og tjenester for mobilt kontor på den siden av dammen Artikkelen er oppdatert. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Ikke bare det Fjarle, de er også store fordi de lager en helt fantastisk god total-løsning, god og stabil hardware, også er de uten tvil kongen av tastaturløsninger. BlackBerry er utrolig undervurdert i Norge, noe jeg egentlig er litt glad for, så kan jeg være litt mer unik enn alle Apple og HTC-kidsa. Endret 10. juli 2010 av kraftpapir 1 Lenke til kommentar
jocke Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Bruk nå i det minste liten «i» i «iOS». Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Man merker det dessverre godt. Det er så mange fullkomne idioter som klager og syter i kommentarene på Marked, fordi de har en kvart hjernecelle på deling med sin innavlede halvbrorfetter, og ikke er i stand til å forstå en skjit. Jeg blir trist. Lenke til kommentar
Androod Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Ikke overraskene. Folk ser jo hvor mye bedre Android er, og du kan faktisk ha en telefon som ikke er 100% like alle andre SteveJobs-Borg-Assimilerte telefoner (aka iPhone 4). Spennende å se om WP7 tar av, personlig tror jeg ikke det blir en stor "trussel" mot Android. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg