Palme Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Skal invistere i en skikkelig mandolin. Noen som har en de kan anbefale? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Antar at du skal ha den hjemme? Da vil jeg anbefale denne. Ellers går vel Shun sin for å være den beste, men den er nokså dyr.. Endret 9. juli 2010 av the_last_nick_left Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Om det er Kniven mandolin så er vel denne riktig postet. Er det snakk om instrumentet Mandolin så bør hører denne ikke hjemme her, så si ifra. Søren, føler at det er riktig å flytte den uansett, send meg en pm om det blir feil. Endret 9. juli 2010 av Malvado Lenke til kommentar
Palme Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 Antar at du skal ha den hjemme? Da vil jeg anbefale denne. Ellers går vel Shun sin for å være den beste, men den er nokså dyr.. Microplane Mandolin fra Mamut ser slettens ikke dum ut. Prismessig kunne jeg nok strekket meg litt lenger, men den fra Shun blir litt overkill for hva jeg trenger. Takker for tipset! Lenke til kommentar
uruvon Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Palme, fikk du med deg at emnet er blitt flyttet inn i kategorien for Musikkskaping og instrumenter? Tror du må snakke med moderator for å få det tilbake til mat-kategorien. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Bra at ting nå er ryddet opp, rakk ikke selv å flytte denne tilbake så jeg antar en annen moderator har gjort det. Leste litt på signaturen din og sjekket poster palme og det så ut som at Musikk interessen var større en Mat interessen (host kremt) så jeg gamblet. Tydelig jeg tok feil ;-) Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Her er en omtale av Microplane sin.. Tror forresten Culina har en mandolin til ca 1500, men jeg klarer av en eller annen grunn ikke å åpne katalogen deres.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Det blir Microplane sin når jeg kjøper nytt kjøkkenstæsj over sommeren. Har hørt mye bra om V-formen på bladet kontra de vanlige skråstilte (som jeg bruker på jobb nå om dagen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå