MatsD Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Hei. Igår holdt jeg på å kjøpe Canon MV600i. selgeren overbeviste meg. men så tenkte jeg det var best å sjekke litt om kameraet selv...(flaks?) fant ikke noen erfaringer om mv600i, men om mv650i, som vel er bedre? alle erfaringene jeg leste var negative. noen som vil anbefale meg og kjope Canon MV600i? Jeg leste mye bra om Sony DCR-TRV33E, og dette finnerjeg positive svar på. (utenom leveringstid). Ettersom jeg har forstått har Canon er oppløsning på 800 000 og Sony sin på bare 650 000? Stemmer dette? Hvilket kamera burde jeg kjøpe? Har aldri hat kamera før, så er vel ganske uerfaren. :smile: ____________ Les Retningslinjene når det gjelder bruken av tema. Har endret den. skarsk Lenke til kommentar
BetaCam Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Har skrevet så mye om Canon allerede at jeg gidder ikke en gang til. Les andre postinger her på forumet, og lær av andres erfaringer. Lenke til kommentar
berntmh Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Oppløsning på Sony trv33: Video: 690 000 piksler Stillbilde: 1 000 000 piksler Canon MV600i har 800 000 piksler på både video og stillbilder etter det jeg forstår av produkt spesifikasjonene deres. Tror jeg ville gått for sony trv33 uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå