Gjest Narian Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Selv om det er aldri så kipt så har jeg blitt dumpet av en gutt.. Vi var egentlig aldri sammen men datet i 4mnd og det var litt fram og tilbake. Grunnen til at det ikke ble oss var ikke pga attraksjon fra hans side,men pga han syns vi kranglet for mye,( han sendte mange forskjellige signaler ,sa mye rart og gjorde mg usikker) vi møttes på en fest og selvfølgelig endte vi med å prate om alt... Det endte med at vi klinte. Han syns det ble litt kleint for som han sa er han såååå tiltrukket av meg,og det er ikke noe mellom oss likevel. det syns jo jg også. Etter denne festen møttes vi for å prate. Det var i utgangspunktet mitt ønske da jg hadde mange spørsmål.. Det endte med at vi hadde sex,og han overnattet hos meg. Det gjorde jo selvfølgelig at jeg følte meg kjempelei meg dagen etter ,og han sa også at han var trist! Har ikke snakket siden med hverandre... På mange måter vil jg at han skal komme tilbake,-og ihvertfall vil jeg at han skal se på meg som en bra jente .. men tror dere han ser på meg som en "hore" nå eller mer uverdig? Han vet at jeg har ligget med svært få,og vi hadde tross alt som har skjedd veldig bra sex, men mente ikke å gjøre dette!!! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Tror egentlig ikke du skal bry deg så mye om at du har hatt sex med ham, følelsene har jo tross alt tatt overhånd og dette er noe han selv sikkert forstår. Send ham en sms og spør om det kan være aktuelt å prøve på nytt fra starten av men at dere begge to passer på tingene som ødela sist for dere. Mener han at det ikke er aktuelt bør du i alle fall ikke falle for ham flere ganger for da er han ute etter sex og ikke noe annet (om han kommer hjem til deg og forventer det). Lenke til kommentar
Gjest mm Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Hoho, fler som har det på samme viset, gutter altså. Lenke til kommentar
Gjest narian Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Jeg tror egentlig ikke jeg takler å kontakte han for å spørre om enda et møte! Bare orker ikke.. det gikk som det gikk sist gang-selv om vi også fikk snakket mye også da. Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor han ikke vil satse å prøve litt til. Mange misforståelser er skjedd. Men han sier han har innstilt seg på slik det er nå, og da må han holde seg til det. Prinsippfast jeg sliter med at han kanskje har et dårlig bilde av meg nå.. som en løs jente som "selger" sjelen sin, og i tillegg til alle de andre feilene jeg mener jeg har gjort som f.eks at jeg var litt svingete i humøret noen ganger pga ulike signaler han sendte til meg.. men som oftest var jeg blid og glad da! Han er ikke typen som er ute etter sex. Han ville nok oppriktig se ting an med meg, men jeg syns han ødla mye med å vise til meg sin skepsis. Han sa selv at han tenkte på meg mht sexen vi hadde. I forhold til at jeg kanskje ville få det verre.. Likevel endte vi opp med det.. Jeg burde kanskje ikke hatt sex med han eller i det hele tatt gått på den festen jeg visste han kom til å være på i forkant.. Men det var den gangen han som ønsket jeg skulle komme.. antar at jeg bare ville se han.. vil gjerne ha flere svar -og gjerne fra menn/gutter selv som kan si hva dere tenker. Til info så er jeg i begynnelsen av 20årene og han 30.. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Herregud da, å ha litt sex gjør da deg ikke til en hore eller løssluppen... Om han har den oppfattningen så er han jo en Idiot, men slapp av, jeg tror ikke han tror det. Du må uansett få bort tankene fra denne gutten og heller prøve å kose deg , finn deg en annen gutt og om ting klaffer ikke vær redd for å ha sex. Man blir ikke horete eller løssluppen fordi man har sex med noen, det har med hvordan man oppfører seg ute blandt folk og hvordan man går fram, er du ute på byen og kaster deg over et mannfolk og knuller ham på toalettet for å så finne deg en ny type og gjøre det samme, da tror jeg nok at man kan kalle seg det, men utifra hva du skriver så er du nok ikke en slik type jente. Opp med humøret , og har du behov for å prate mere så bare si ifra Lenke til kommentar
Gjest narian Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Takk for gode svar! Neida, jeg er enig. Vi var jo i en dating-prosess der sex var naturlig. Det jeg tenker på er mer at det var dumt av meg å ha sex med han når han faktisk dumpet meg noen uker tidligere. Og lurer på hvordan gutter ser på dette. Jeg har jo snakket med venninner om dette, men tør ikke ta det opp med guttevenner.. derfor vil jeg høre med svar her. Jeg tenker fortsatt mye på han, og jeg tror denne fasen ville blitt enklere om jeg ikke plagde meg selv med disse tankene på toppen av alt.. Det er ikke noe jeg heller vil enn å våkne opp imorgen og være helt fri for følelser for han! Jeg har prøvd alt- holdt meg superaktiv, smiler og ler(selv om jeg ikke mener det), og jeg har vært lei meg mye. Men fortsatt er jeg like lei meg. Jeg tenker og tenker. Og jeg har en klump inni meg som sier at alt var min feil (selv om jeg vet at han ikke var den enkleste å forholde seg til). Har også blitt "advart" av kameratene hans om dette før vi startet å date. Han har holdt på i dette mønsteret lenge. Men nå trodde alle og inkludert meg at det kanskje skulle gå bra. Men neida. Derfor lurer jeg. Slik at jeg kanskje kan trøste meg med ( i det minste..) om at jeg kom godt ut av situasjonen, og at han ikke tenker på meg som en idiot nå. Og takk for alle svar:) Vil fortsatt ha flere også Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Om noe så er nok han den store idioten. Kameratene har jo lagt merke til at han holder på slikt, ergo han tror det er greit å holde på slikt, burn n run! Sånne gutter som ham finner plutselig ut at drømmedama ikke lenger er oppnåelig fordi man har brent alle broer og hun har funnet seg en ordentlig mann som tar vare på henne. De ser rett og slett ikke det fine de har før det er for sent. Nei, vær gjerne lei deg og bearbeid sorgen , men slutt å tru at det var noe galt med deg (med mindre du virkelig var koko og kranglet om hvordan håndukene skulle henge, hvor mange ganger dere skal gjøre ditten eller datten etc) for det tror jeg virkelig ikke er tilfelle. Lenke til kommentar
Gjest Narian Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Tusen takk for ord som hjelper veldig. Og det var virkelig ingen krangling om håndklær o.l.. Hehe. Var vel mer at jeg syns han sa ekstremt mye rart,og noen ganger måtte jeg bare reagere,for noe annet hadde vært dumt! Jeg ønsket også å bli sett på som et helt menneske og ikke bare en dukke.. Hvert eneste kompliment han gav meg gikk på utseendet mitt! Og var egentlig aldri interessert i å se noe annet eller vite noe annet av meg. Da jeg tok det opp ble han fornærmet og la senere skylden på meg for dette. Jeg vet at han ikke høres bra ut,men jeg vet også at det er alltid to sider av en sak,og jeg fokuserer veeeldig mye på hva JEG faktisk gjorde galt også! Hadde jeg bare godtatt litt mer,og ikke latt meg provosere tenker jeg. Klarer liksom bare ikke å akseptere at ting gikk som de gikk. Har forhold bak meg,og selv om det nå var lenge siden jg har datet noen,så vet jeg at datingprosessen skal omhandle interesse for personen,og respekt! Derfor følte jeg vel at noe alltid var galt. Skal ikke være lett Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Ser ut som du hadde følelsen av at noe var galt hele tiden, så det er litt synd at du ikke lyttet før til innstinktet ditt. Akkurat nå så er vel det egentlig vanskeligst å komme over følelsene dine for ham og skuffelsen du egentlig føler for måten han har oppført seg på (og fortsatt kommer til å gjøre). Han har jo egentlig vist deg godt at han primært verdsatte utseendet ditt først og fremst og når du konfronterte ham med det så viste jo han deg jo hvor lite han egentlig kjenner deg. Desverre så ser det ut som det som var interessen hans primært hos deg var det fysiske , du derimot har nok forelsket deg i personlighetstrekk som du så hos ham (som ikke nødvendigvis trenger å være hans virkelige jeg ). Uansett så synnes jeg du skal slutte å grubble over hva som gikk galt, det fører ikke noe positivt med uansett fordi en full underkastelse har ikke villet dekke dine behov. Å være en utstillingsdukke for en mann som ønsker å vise fram "jakt-trofeet sitt" og bli brukt seksuelt når han har behov er rett og slett en veldig dårlig ide. Husk, underkastelse ovenfor en mann blir ikke riktig, man skal finne et samspill som går på lagarbeid og felles planlegging av fremtiden sammen hvor man tar hensyn til begge sine behov og gode og dårlige egenskaper. Lenke til kommentar
Gjest Narian Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Ja..vi hadde -spesielt etter det ble slutt -mange samtaler om dette! Der han hevder han virkelig ville se MEG,..men at han ikke klarte det.. mens jg følte at han aldri gadd å bli kjent og se den jg r! At det var viljen det sto på! Han hadde liksom et konsept av kjærligheten som jeg skulle passe inn i! -og jeg kjenner meg selv såpass at jeg vet jeg var en stort sett åpen og glad person med han.Jaja...det får meg bare til føle meg verre; som at jeg ikke klarte å prestere. Men nå VET jg at jg høres patetisk ut! Takk for gode råd igjen!! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Nåda, bare ta det med ro, har hørt flere jenter som har fortalt meg lignende historier (Har to søstre som har hatt mye datingproblemer...) og fellesnevneren er at de har gått som regel i den samme føllelsefella alle sammen. Men som regel når det går opp for dem at de har vært sammen en person som egentlig ikke verdsatte dem som den personen de er men gikk på visse egenskaper som utseende (eller sexen) så har de som regel kommet seg over det relativt greit etter en stund. Er bare utrolig glad for at jeg har truffet min bedre halvdel og håper at flere personer kan bli like heldige som meg , håper at ordene mine har hjulpet deg litt i kveld og at du får orden på følelsene dine etter hvert. Føler du behov for å prate så bare fortsett å bruke forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå