Tazic Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Ville bare skru av maskinen fordi det hakket litt mye .. (12 timer i strekk på) så jeg restartet den men så kom dette opp * Det er oppdaget et problem, og Windows er avsluttet for å hindre skade på datamaskinen. Det ble gjort et forsøk på å skrive til skrive.... (fikk ikke med hele setningen på bildet og kan aldri få det lengre heller ) Hvis det er første gang du ser denne stoppfeilmeldingen, starter du datamaskinen på nytt. Hvis feilmeldingen vises på nytt, gjør du følgende: Kontroller at all ny maskinvare eller programvare er riktig installert. Hvis dette er en ny installering, ber du maskinvare- eller programvareprodusenten om Windows-oppdateringer du kan trenge. Hvis problemene fortsetter, deaktiverer eller fjerner du nylig installert maskinvare eller programvare. Deaktiver BIOS-minnealternativer som bufring eller skygging. Hvis du må bruke sikkermodus til å fjerne eller deaktivere komponenter, starter du datamaskinen på nytt, trykker F8 for å velge avanserte oppstartsalternativer, og velger sikkermodus. . Det ble gjort et forsøk på å skrive til skrive... jeg prøvde å få til hele setningen men etter at jeg restartet på nytt for å få resten så kom bildet like fort som det forsvant ... så nå står jeg totalt bom fast ... prøvde https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1073989 resetting av Bios men funka ikke. vurderte å bare cleane hele pcen men jeg husker ikke hvordan jeg started cden via (DEL for å gå inn på settings) så for å si det rett ut har ikke peiling på hva jeg skal gjøre... håper at dere kan hjelpe :S Lenke til kommentar
Senzation Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Dersom du får tilgong til BIOS, så er du nødt til å byrje med å setja Boot from CD-ROM som primær (nr 1). Dette kan vere standard allereie, men du kan sjekke det først. Etterpå starter du maskinen mens du trykkjer gjentatte gongar på F12, dette vil gi deg moglegheiten til å laste opp lastbare CDar. Spør om du treng hjelp til noko! - Gaute Lenke til kommentar
Tazic Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 ja jeg fikk til å starte reinstallasjons programmet fra cden så nå holder den på å reinstallere (på tide >.> alt for mye crap) takker ... ble bare veldig fortvilet når noe skjer som jeg ikke har peiling på ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå