krimol Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Hei! Tenker å grave litt i slekten min, så vil lage et oversiktelig slektstre som jeg vil printe ut i form av bok/ plakat. Noen som vet hvilke program som er det beste? Lenke til kommentar
Senzation Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Kva programvare som er best til å grave i slektstre, eller kva programvare som er best til å framstille eit grafisk bilete av slektstreet? Endret 9. juli 2010 av Senzation Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 har hørt mye bra om winfamily. Du kan jo prøve det. http://www.winfamily.com/no/index.html Lenke til kommentar
krimol Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 Kva programvare som er best til å grave i slektstre, eller kva programvare som er best til å framstille eit grafisk bilete av slektstreet? Best til å framstille: ) Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 www.geni.com www.digitalarkivet.no Lenke til kommentar
angry_dee Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Jeg liker MyHeritage veldig godt. Har mulighet for å lage slektsbøker, bildebøker osv i .pdf format der. Men har ingen form for graving i kirkebøker osv, men det finner du andre steder på nettet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå