Tazic Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Etter lenge venting på at TF2 oppdatering til engineer skal komme så er den her.. jeg lastet ned alt som trengst og alt gikk fint. har hatt pcen på i 12 timer og da begynnte alt å gå så mye senere. så jeg fant ut at jeg kanskje skulle restarte pcen for å fikse det. jeg slutter spillet og finner 4 internett sider med reklame om telenor, hakke peiling på hvorfor men det slo meg ikke inn å bry meg. jeg trykte på start -> restart computer. pcen starter på nytt normalt motherboard navn kommer opp men så kommer det opp en blå skjerm som forsvinner i løpet av 0.50 sekund så jeg kan ikke se hva som står. og nå får jeg bare opp den blå skjermen om og om igjen .. pcen restarter seg selv og den blå skjermen kommer opp igjen ... er det noen som helst håp om hvordan jeg skal fikse dette? Lenke til kommentar
Trazer Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Hei, For å se blåskjermen kan du trykke "F8" under oppstart, rett før Windows skal begynne å laste. Da vil du få opp en oppstarts meny hvor du kan velge å deaktivere omstart ved systemfeil slik at du får tid til å skrive ned/se feilkoden. Google it. Har du prøvd å starte opp i sikkerhetsmodus? Samme feil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå