ilpostino Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 ifølge denne artikkelen på Wikipedia er det problematisk for amerikanere å reise direkte fra USA til Cuba. greit nok at amerikanske myndigheter ikke vil at amerikanere skal bruke penger på CUba mener det noen som vet hvo lett/vannskelig det er for nordmenn å reise fra USA direkte til USA? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Nei, det er jeg veldig usikker på at det går ann i det hele tatt. Har dog 2 søstre som er flyvertinner og som flyr Madrid - Karibien , og som jeg har forstått det av dem så er det ikke uvanlig at amerikanerne må ta omveier for å nå cuba , fra for eksempel Cancun, så jeg tviler på at det finnes noen direktefly fra landet i det hele tatt. Mulig jeg tar feil, men er i alle fall inntrykket mitt. Endret 9. juli 2010 av Malvado Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 er det jeg også har mistanke om men vil ha det bekreftet før jeg går rundt med vranglære. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Søstrene mine er ute og flyr akkurat nå så litt vanskelig å få en direkte bekreftelse av dem, men fant en artikkel som gir litt innsikt : http://progreso-weekly.com/2/index.php?option=com_content&view=article&id=1627:lawsuit-endangers-direct-flights-between-us-and-cuba&catid=37:neighbors-to-the-south&Itemid=56 Ser ut som det går fly til cuba for cubanere som er bosatt i Usa , men direkte enkelt kan jeg ikke tenke meg at det blir. Tok også en titt på American Airlines og som det største selskapet i Usa hadde de faktisk 0 flyvninger til Santiago de Cuba. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Jeg var i USA for noen dager siden og diskuterte dette med familien min jeg bodde hos, og de sa at enkleste muligheten de hadde for å komme seg til Cuba var å reise enten til Mexico eller Canada for så å ta fly til Cuba. Siden det hverken gikk fly eller var lovlig å reise dit. Ved å sette opp fly til/fra Cuba så tjener Cuba på det, og detfor vil det bli brudd på handels-boikotten. Endret 9. juli 2010 av multisync Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå