Gå til innhold

Biore Pore Perfect Strips


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er og Nivea strips for rundt 55-60 kroner som går ut på det samme. Kvalitetsforskjeller kan jeg ikke uttale meg om siden jeg kun prøvde Nivea for flere år siden.

Finnes og noe på Bodyshop..

Biore PPS finner jeg mest utenlands info om og du må da gjerne handle over nett...Usikker der...

 

 

A-vitamin syre (aberela) er i lengden gjerne mer effektivt mot komedoner. Differin er noe som og skal hjelpe. Begge kommer på resept.

 

Etter bruk av strips så rens huden (masser godt inn), så ta kaldt vann på huden så porene lukker seg. Gjerne en toner som stabiliserer ph verdien. Deretter en god fuktkrem (unngå fete kremer med mineral oljer siden dette tetter igjen porene og øker problemet.)

peel 1-2 ganger uker og gjerne en fuktmaske 1-2 ganger uken.

Riktige produkter for din hudtypeog eventuelt hudtilstand er vikig. Dette hjelper med å forebygge.

 

Bare fjerne men uten noe mer så kan huden kompensere med å produsere mer talg og så får man flere og flere prikker. og de kommer fort igjen. Flere har fått flere komedoner etter bruk av slike strips. Inkl meg. Om dette gjelder deg også vil tiden vise.

 

 

En korrekt hudpleie rutine og riktige produkter er det som i lengden er best for å få en ok hud...I learned the hard way...

Endret av DesertRose
Lenke til kommentar

Jeg har prøvd de stripsene det vises til i første videoen, og dessverre må jeg si at det ikke funket for meg. Det tok ut noe, men det var tydligvis fra alle de porene jeg ikke kunne se, for jeg så ingen forskjell på før og etter :thumbdown:

Jaja, verdt å prøve, kostet jo ikke mye å kjøpe de på eBay

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...