Gå til innhold

Verktøy til vedlikehold av PC-er og servere

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg skal på vegne av en IT-gruppe få kjøpt inn noe brukbart verktøy for å vedlikeholde diverse IT-utstyr, vanligvis litt eldre maskiner og servere, samt annet forefallende arbeid på teknisk utstyr generelt. Siden vi kun har et veldig redusert utvalg av verktøy, ønsker jeg å gå til innkjøp av et verktøysett til dette formål.

En gang i tiden husker jeg at det ble solgt verktøysett spesifikt til PC-er, men slikt ser jeg ikke ut til å finne blant norske nettbutikker i dag.

Er det noen som har en anelse om hvor man kan få tak i slikt? Gjerne av litt kvalitet òg.

Tips mottas med glede :)

Endret av Karlstad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg antar at du da primært er ute etter skrutrekkere. Snapon har skrutrekkere med isolerte skaft slik at kortslutningsfaren minskes.

Snapon lager forøvrig de desidert beste skrutrekkerne på markedet, de koster endel men varer i generasjoner.

www.frimann.no forhandler Snapon.

Hvis ikke så har jo Wurth et bra utvalg i skrutrekkere, de holder også bra kvalitet.

Det er kanskje lettere og få trekkerhoder som passer også hvis man kjøper Snapon da de aller fleste skruer til data maskiner er UNF.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...