SHHHKSHHHK Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Jeg vil ikke sove. Jeg vil holde meg våken. Jeg vet ikke hvorfor. Jeg har ingen grunn. 1 Lenke til kommentar
care1337 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Jeg vil ikke sove. Jeg vil holde meg våken. Jeg vet ikke hvorfor. Jeg har ingen grunn. Ekstremt dårlig selvdisiplin kombinert med konstant behov for å være i aktivitet kanskje? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Jeg er våken hver natt fordi jeg har snudd døgnet helt. Sove om morgenen/formiddagen, våken helt til neste morgen. Ujeh. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Er lenge oppe pågrunn av ferie. Endret 14. august 2010 av arjato Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!! BUUHUUUUUUUUUUU!!Sommerferien er snart over. Ikke noe "våken til 04:00" lenger..... Lenke til kommentar
Opptatt Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Joda, funker fint det! Legge seg kl 04. Stå opp kl 6. Dra på skolen. Pøse på med kaffe. Sove i matfri. Pøse på med kaffe. Ferdig på skolen. Sove på sofaen. Våkne kl 20. : ) Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Jeg jobber om natta, så jeg kan sitte oppe hele natten når jeg har fri Lenke til kommentar
Xquzi Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Lan, får ikke lov til og sove : D 1 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Joda, funker fint det! Legge seg kl 04. Stå opp kl 6. Dra på skolen. Pøse på med kaffe. Sove i matfri. Pøse på med kaffe. Ferdig på skolen. Sove på sofaen. Våkne kl 20. : ) Amen. Men denne natta er jeg oppe for å prøve og skru døgnrytmen min litt tilbake til normalen. Waste egentlig siden jeg fucker den opp igjen med en gang etterpå så egentlig er jeg bare oppe fordi jeg.. har lyst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå