salvatore- Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Ser at det er en del liv her inatt. Hva skyldes dette? Skoleferie? slækking? peeeeeeaaze out Jeg for min del kan starte med at jeg har en forferdelig døgnrytme(Å-Menneske) noe jeg har hatt de siste 2 årene. Våken om natten, sover om dagen, jobber om kvelden, venner etter jobb ;D Og det værste er at jeg har blitt så vant til det at jeg nyter det til det fulleste tok meg en pils akkurat og ligger i senga med snus og laptopen på fanget Men spilte fotball etter jobb igår og glemte mobilen i bilen til kompisen min, så har ikke vekkerklokke..... what to do? Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Er våken fordi jeg har spilt World Cup-spillet til PS3 i 5 timer. Skal sove nå, for så å se Tour De France i morgen. Lenke til kommentar
FrankZito Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Krampe i begge beina, og istedet for å prøve å få litt søvn før det er opp og hopp, om ca 2 timer, sitter jeg heller å mimrer litt tilbake i tid, på YouTube. Dessuten er det umulig å sovne igjen etter krampe. Blir til at en ligger å venter på når faenskapet slår til igjen. Lenke til kommentar
salvatore- Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 Er våken fordi jeg har spilt World Cup-spillet til PS3 i 5 timer. Skal sove nå, for så å se Tour De France i morgen. Du spiller ikke Fifa 10 online også da? En av flere aktiviteter som får tiden til å fly på natta ;D Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Krampe i begge beina, og istedet for å prøve å få litt søvn før det er opp og hopp, om ca 2 timer, sitter jeg heller å mimrer litt tilbake i tid, på YouTube. Dessuten er det umulig å sovne igjen etter krampe. Blir til at en ligger å venter på når faenskapet slår til igjen. Hvordan fikk du krampe i begge beina? Er våken fordi jeg har spilt World Cup-spillet til PS3 i 5 timer. Skal sove nå, for så å se Tour De France i morgen. Du spiller ikke Fifa 10 online også da? En av flere aktiviteter som får tiden til å fly på natta ;D Jo, gjør det også, men WC som ruler nå for tiden Lenke til kommentar
salvatore- Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 har vurdert å kjøpe WC spillet men venter heller til fifa 11 kommer ut, det blir et legendarisk bra spill! Hilsen en som har spilt PES i alle år Lenke til kommentar
FrankZito Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Hvordan fikk du krampe i begge beina? Tror det har noe med lavt eller høyt blodsukker, er ikke helt sikker der, men har opplevd det er par ganger før. Vel, det roet seg ned etter et par glass med melk, og en brødskive. Lenke til kommentar
salvatore- Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 god bedring da Melk hjelper alltid ;D Lenke til kommentar
Opptatt Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Hehe.. Akkurat nå ser jeg på baseball, det går jo bare om natta, så da blir det sånn.. Det at jeg har skoleferie hjelper også litt, og jeg jobber sent i morgen, så da kan jeg heller sove til langt utpå dagen! Lenke til kommentar
care1337 Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Tja, jeg jobber som nattevakt. Er vel en forklaring det? Lenke til kommentar
Rocket Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 ufør, grunnet en lang historie... tilbringer mesteparten av min våkne tid om natta. kan være kjedelig iblant. glad jeg har wow x) Lenke til kommentar
datagnom Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 har akkurat fått valper i går kveld...så blir noen netter våken å passe på de små... Samt at jeg jobber mye og liker å jobbe litt på natta når andre sover. Da får jeg gjort mye slik at jeg kan være sammen med familien og ungene på ettermiddag kveldstid. 1 Lenke til kommentar
pus736 Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) har ikj sovna enda eg heller, men e så trøtt no at eg klare nesten ikkje skrive Er forresten våken for eg har spilt bridge heile natta Endret 19. juli 2010 av LiNwin Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Jeg sovner omtrent ikke før jeg faller om av meg selv. Kan ligge hele netter i senga uten å være i nærheten av å sovne, og det etter helt vanlige dager hvor jeg står opp tidlig. Har blitt til at jeg tvinger meg selv til å ligge lenge nok til å sovne to netter (den andre noen timer senere enn den første), så sitter oppe den tredje og legger meg neste kveld rimelig stuptrøtt. Repeat. Det er hardt. Moro med hallusinasjoner innimellom da. Eneste positive med dette. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Har ferie og jobber heldigvis seinvakt de dagene jeg har vakt. Ellers begynner natten med å surfe litt rundt på diverse fora, kikke litt på facebook, prate med folk på MSN, deretter noen timer med spilling så 3-4 episoder av en serie. Legger meg vel mellom alt fra 4 til 6 om natten/morgenen. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg er våken fordi jeg har laptop som jeg bare kan sette på fange imens jeg ligger i sengen og spille spill Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Ferie. Hadde en avtale med meg selv om å stå opp tidlig i sommerferien for å få mer ut av den. Men siden selve "signaturen" på sommerferie er sene kvelder/netter og seige morgener, blir det til at jeg ofte drøyer til rundt 3-4 tida før jeg legger meg. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Ferie. Hadde en avtale med meg selv om å stå opp tidlig i sommerferien for å få mer ut av den. Men siden selve "signaturen" på sommerferie er sene kvelder/netter og seige morgener, blir det til at jeg ofte drøyer til rundt 3-4 tida før jeg legger meg. Haha, jeg er også slik, sove mindre og mer av resten så lenge det ikke er arbeid og noen ganger for å få mer ut av sommerferien sover jeg. Ah, deilig å sove til snet på ettermiddagen! Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Slipper maset fra kjerringa. God nok grunn det :!: 1 Lenke til kommentar
SML Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Sommerferie, altfor mye energidrikke som tar opp kjøleskapet og en helt snudd-opp-ned døgnrytme gir meg seine netter gruer meg til skolestart! Endret 9. august 2010 av SML Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå