gugga786 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Hei alle sammen! Ønsker å selge en Xperia X1, kjøpte for 2500 kr. som brukt. Er meget pent brukt og har enda plastik beskyttelse på skjermen som følger med ved kjøp av nytt mobil. Vil bare spørre hvor mye pris jeg bør selge den for, sånn ca? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Umulig å si, sjekk nyprisen nå, og trekk i fra 25-30%. Spiller liten rolle hva du betalte for den ny, da det som er mer vesentlig er hva den er verdt ny pr dags dato. I tillegg er den brukt i x antall mnd(?), i tillegg betyr det litt å kunne åpne opp et nytt, urørt produkt. Endret 9. juli 2010 av Hansy Lenke til kommentar
gugga786 Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 Umulig å si, sjekk nyprisen nå, og trekk i fra 25-30%. Spiller liten rolle hva du betalte for den ny, da det som er mer vesentlig er hva den er verdt ny pr dags dato. I tillegg er den brukt i x antall mnd(?), i tillegg betyr det litt å kunne åpne opp et nytt, urørt produkt. Takk for hjelpen. Andre forslag? Hvor finner jeg verdi per dags dato? Webside? kelkoo? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 De ligger rundt 1200-1500 sist jeg så på finn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå