DjNeo Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Er det kunn og sende MMS som er gratis i juni og july med telenor, eller er det også gratis å sende e-post med bilde vedlegg? Lenke til kommentar
qvestus Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Det er bare MMS som er gratis... Lenke til kommentar
JSS Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 GPRS er jo gratis og.. Så da er vel mail med vedlegg og gratis... Lenke til kommentar
Geir68 Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Tror JSS mener Tele2 som ikke har begynt å ta seg betalt for GPRS.(ennå... ) Det vil kun vare til en Blåruss i Tele2 oppdager dette :o . "hva, en GRATIS tjeneste. Det kan vi ikke ha noe av." Geir (ikke blåruss) Lenke til kommentar
levlex Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 tele 2 GPRS gratis?? :o Jeg som bruker WAP flittig ville likt å se det i tilleg til gratis MMS hos NetCom. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Tror JSS mener Tele2 som ikke har begynt å ta seg betalt for GPRS.(ennå... ) Det vil kun vare til en Blåruss i Tele2 oppdager dette :o . "hva, en GRATIS tjeneste. Det kan vi ikke ha noe av." Geir (ikke blåruss) De er klar over det. Les innlegget mitt her Lenke til kommentar
JSS Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Tror JSS mener Tele2 som ikke har begynt å ta seg betalt for GPRS.(ennå... ) Det vil kun vare til en Blåruss i Tele2 oppdager dette :o . "hva, en GRATIS tjeneste. Det kan vi ikke ha noe av." Geir (ikke blåruss) Nei, jeg mener telenor. Det er gratis GPRS i en måned med et gratis java spill, en polyfonisk ringetone, 5 fargebilder og 5 mms animasjoner.. Lenke til kommentar
Xeniobus Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 sikker på at dette ikke er det nye abb djuice? De har noe lignende iallefall Lenke til kommentar
e[ca] Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Det er nok det nye. Tviler på at telenor tilbyr gratis mms, gprs, spill, poly og bilder.. tror neppe de gamle gubbene på fornebu vil finne på det Lenke til kommentar
ch3650 Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Hvor får man tak i spillene og bildene osv.??? Det gjelder djuice kontant også? Lenke til kommentar
JSS Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Hvor får man tak i spillene og bildene osv.???Det gjelder djuice kontant også? Ja, det gjelder Djuice kontant, det er det jeg og har... du bare går inn på startsiden og der er det en linkt til de tingene du kan få gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå