Gå til innhold

Valg av ny mobil: GPS, Wifi, hastighet, batterikapasitet. Max 2200 kr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Svekkes og svekkes... Du oppnår riktig nok ikke like bra kapasitet. Dagens batterier skal lades så ofte som mulig, og helst ikke med hurtiglagring.

Men på en annen side så tar det litt tid før Lithium- batterier oppnår full kapasitet. De første 1-2 ukene (avhengig av bruk) etter kjøp så får du ikke full kapasitet på batteriet. Min personlige erfaring, uten noen vitenskaplige tester, er at batteriet oppnår full kapasitet raskere om en lader helt ut og helt opp et par ganger. Men alle batterier vil uansett oppnå full kapasitet etter hvert.

Syntes det er unødvendig å rakke ned på folk for det. Det er et spørsmål jeg hører i 70% av alle som kjøper telefon av meg.

OK men la oss høre på vitenskapen og være nøkterne om hva fakta egentlig er.

Det er mange år siden jeg brukte lade ut og lade opp for det fungerer nå dårlig hvis du gjør dette daglig.

Og hvor er din "vitenskap" som viser at Lithium- batterier ikke oppnår full kapasitet fortere ved og ikke lade helt ut og helt opp igjen?

Lenke til kommentar

Da får du lese linkene som allerede er postet.

Vet du liker en liten krangel/ diskusjon som girer seg opp men er dette virkelig nødvendig nå da vi har blitt stort sett enige...

Du er neppe en ekspert da du jobber i disken på Elkjøp som ungdom selv om du tror dette selv :nei:

Endret av Just-Me
Lenke til kommentar

Og jasså... enda en som tror man kan være stor i kjeften bare fordi man snakker med "en pøbel som jobber bak kassa på Elkjøp"... Du skal ikke ta alle over en kam vet du.

Har lest det som er linket til her, men ser ingen steder som motbeviser det jeg har sagt.

Endret av Gregory House
Lenke til kommentar

Prøvde Samsung i5700 idag, men må si meg mindre imponert over hastigheten og tastaturet som tidligere nevnt, ble veldig irritert over tastaturet som jeg bommet på tastene til stadig.

Vel dette har du jo fått tips om i andre tråder så hvorfor overasket? Stoler du ikke på oss som skriver erfaringer her...

Lenke til kommentar

Prøvde Samsung i5700 idag, men må si meg mindre imponert over hastigheten og tastaturet som tidligere nevnt, ble veldig irritert over tastaturet som jeg bommet på tastene til stadig.

Vel dette har du jo fått tips om i andre tråder så hvorfor overasket? Stoler du ikke på oss som skriver erfaringer her...

Jo, men tenkt ikke det var så ille liksom, trodde det bare var sånn småting siden dere er vant med superraske og gode tlf så tenke ikke det var så mye å klage på liksom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...