Gå til innhold

Fotballkategoriene må forbedres!


  

19 stemmer

  1. 1. Skal vi etablere nye hovedtråder i Premier League kategorien (ala redcafe, This is Anfield mfl)?

    • Ja
      0
    • Nei
    • Vet ikke/ingen formening
  2. 2. Skal vi beholde hovedtrådene som de er i klubbkategoriene og lage nye i PL-kategorien?

  3. 3. Skal vi stenge de nåværende trådene og lage nye i PL-kategorien?

  4. 4. Skal vi flytte hovedtrådene over til PL-kategorien?



Anbefalte innlegg

Hepp folkens! Jeg laget for en stund siden noen grafer og kan nå poste dem til alles beskuelse. Statistikken viser antall innlegg postet i månedene fra og med januar 2008 til og med juni 2010 og som ligger i de enkelte kategoriene.

 

Kategoriene som er tatt med i statistikken er "Internasjonal fotball" samt alle dets underkategorier. Grafene viser hvor mange innlegg som lå i de enkelte kategoriene den dagen statistikken ble hentet ut.

 

Last ned pdf-dokument med grafene her:

intfotball-grafer.pdf

 

Bare still spørsmål om dere lurer på noe vedrørende grafene.

 

Det ble og hentet ut en graf for å se hvordan utviklingen av aktivitet har vært hvis man teller med VM-kategorien. Det kan f.eks se ut som at VM-kategorien stjal mye oppmerksomhet når den ble opprettet og at det dermed førte til at "Internasjonal fotball" og dets underkategorier led en raskere død enn vanlig når Premier League-sesongen var over.

 

Blå linje er på dette bilde den gamle totalen (for kategorien "Internasjonal fotball" og dets underkategorier. Mens den røde linjen er den nye totalen hvis man inkluderer VM-kategorien.

 

intfotballmvm.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om dere studerer grafen så ser dere at sesongsvingningene er årvisse, men at de har blitt større år for år. Toppen vi fikk i januar skyldes nok entusiasmen etter forrige endring, bunnen vi når nå kan skyldes at folk ikke synes det var så spennende å ha hver sin sandkasse allikevel. Men den er altså ikke ekstrem rent statistisk. Det måtte vi antagelig hatt et år til for å kunne vurdere. Men det har vi ikke tid til å vente på. Så vi får føle oss fram, og ha brukernes fornøydhet som en vel så viktig målestokk som statistikkene.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Legg merke til toppen når Liverpool var på topp på tabellen(slutten av 08), neppe tilfeldig. Ellers viser det meste jeg sa i min første post på side 1. Vi kan godt vente litt å se, men for min del kan vi omstrukturere, men trådene må ikke slettes.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Legg merke til toppen når Liverpool var på topp på tabellen(slutten av 08), neppe tilfeldig. Ellers viser det meste jeg sa i min første post på side 1. Vi kan godt vente litt å se, men for min del kan vi omstrukturere, men trådene må ikke slettes.

Nei, medgangssupportere er neppe tilfeldige. :tease:

 

Trådene skal vel ikke slettes uansett hva som skjer, det blir bare dumt. Eneste jeg håper på er at vi får på plass en PL-kategori før seriestart. Resten kan være som det er, bare gi oss en PL-kategori.

Lenke til kommentar

guttorm: Var vel i slutten av 08 at Latias tok skikkelig av om eg ikke husker feil. Har mer tro på det enn suksessen til Liverpool... Selv om det jo er en del medgangssupportere blandt dere....

 

(Se her admins: Nå må vi ta rivaliseringen i en trådn som dette.... NOE MÅ GJØRES!!!) :!:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ser dere på grafene i pdf-dokumentet kan dere jo se hvor stor prosentandel de ulike kategoriene sto for hver tredje måned. Og dermed se at f.eks Liverpool sto for 28% av aktiviteten i oktober 2008, mens de sto for 23% av aktiviteten i samme måned i 2009. ;)

Lenke til kommentar

Enig med Latias.

 

Men når kommer kategorien egentlig? Hva flertallet ønsker er hevet over enhver tvil og vi har villige admins på laget kan det virke som. Det er strengt talt bare å opprette en kategori, kalle den Premier Leauge og flytte over et par tråder. Jeg stiller meg disponibel om det trenges assistanse til å flytte tråder, dersom det er her skoen trykker.

 

Håper dette være klart ila uken. Det er under en måned til PL begynner og vi må rekke å bygge opp litt stemning før den tid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig, skjønner ikke hvor lang tid det kan ta å sette opp en kategori. :sleep:

Å sette opp kategorien tar ikke så lang tid. Å være sikker på at vi og dere er enige tar litt mer. Og så har forumet noen hundre kategorier, og det er mange andre som skal endres på også. I samfunn har vi endringer som har vært planlagt i over et år, men som står på vent fordi vi ikke finner ut hvordan vi skal strukturere det. Endringene i spillkategoriene står også i kø.

 

Men endringen i fotball kommer i løpet av uken, hvis lykken og våre admins står oss bi.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...