Gå til innhold

Fotballkategoriene må forbedres!

19 stemmer

1. 1. Skal vi etablere nye hovedtråder i Premier League kategorien (ala redcafe, This is Anfield mfl)?

• Ja
      0
    • Nei
    • Vet ikke/ingen formening
  2. 2. Skal vi beholde hovedtrådene som de er i klubbkategoriene og lage nye i PL-kategorien?

3. 3. Skal vi stenge de nåværende trådene og lage nye i PL-kategorien?

4. 4. Skal vi flytte hovedtrådene over til PL-kategorien?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette bør taes alvor på i toppetasjen ettersom Latias er primus motor for oppretting av tråder på forumet. Det finnes ingen som kan erstatte gutten om han går i streik!

Edit: Kommer tilbake med en utfyllende kommentar senere, dersom tråden fatter interesse blant folket. Avventer altså situasjonen inntil videre...

Endret av Game
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Helt enig, merker det selv også, er aldri inne i de andre lagenes kategorier. Kikker innom Liverpoolkategorien en sjelden gang, men holder meg stort sett til TiA og Ryktetråden. Helt sikker på at jeg ville blitt mer aktiv blant de andre lagene med en felles kategori, da jeg hadde slippi å sett gjennom 4-5 forskjellige kategorier. Jeg er lat, og tviler på at jeg er den eneste her inne.

Det går vel kanskje an å lage underkategorier her igjen? Underkategori for kamptråder for eksempel. Hvis man fjerner det som er nå, må man jo ha et sted å legge spillerprofilene og hele pakka også, med mindre det blir sletta. En underkategori for spillertråder ville jo på en annen side dødd ut i løpet av niks komma null.

Fotball

- Norsk fotball

- Internasjonal fotball

-- Premier League

--- Kamptråder

-- Spansk/Italiensk/Tysk osv

• Liker 2
Lenke til kommentar

Slik jeg ville gjort det:

1. Sammenflett kategoriene til en stor suppe og rydd opp derifra. Redcafe, TiA, Arsenal tråden og Chelsea trådene får nye navn for ordens skyld - (Manchester United, Liverpool FC osv)

2. Det har nå kommet veiledere på forumet. Vi oppretter en tråd og stemmer frem to kandidater som skal være debattledere. Disse tar hovedansvaret med opprettelser av nødvendige temaer, ryddejobb, vedlikehold av konkurranser osv.

3. Som mal har vi kamptråder for større mathcer. Bolton-Wigan feks kan diskuteres i en samletråd. Jeg foreslår av vi lager en ny tråd for hver helg. Feks. "kamper dd.mm.dd.mm" for denslags.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er enig med siste taler. Dog tror jeg at noe av rivaliseringen døde pga en forsmedelig Liverpool sessong, så det er ikke bare oppdelingen av forumet.

Må gjerne merge, men jeg vil beholde trådene inntil videre. Faktisk er det mye lettere å følge med TIA når det ikke var 15 nye sider hver dag.

Minner også om at aktiviteten vil ta seg betydelig opp når Ligaen starter. Tross alt vert god aktivitet i VM forumet.

Lenke til kommentar

Fotball

- Premier League

- Norsk fotball

- Italiensk/spansk/tysk fotball

- Landslagsfotball

Trenger ikke en kategori som heter internasjonal fotball. Har man noe som ikke passer inn i noen av underkategoriene, kan man bare poste det i hovedkategorien. Og så synes jeg egentlig at dere også kan fjerne klubbkategoriene under norsk fotball. De brukes ikke så mye de heller.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Høres bra ut det Latias.

Eg tror eg overlater dette til godtfolket her inne. Har ingen sterke krav eller ønsker og tror det blir bra med det utgangspunktet som er foreslått her nå.

Eg er enig i alt ;)

Endret av Jotun
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...