ludvig Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Fikk plutselig ikke lyst på cola fra glassflaske av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Denna har jeg sett mer enn en gang Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Denna har jeg sett mer enn en gang sier bare en ting: Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Denna har jeg sett mer enn en gang sier bare en ting: me2:: Too bad we can't get em all Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Denna har jeg sett mer enn en gang sier bare en ting: denne var jo mer fun en cola i rumpa Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 OLD = OMG PLZ STFU MTFCKN N00B AzZ PNK, GT THA FCK OUT OF HR! Slutt å post poster der dere sier at ting er OLD. Jeg driter HARDT i om dere har sett et bilde elns fra før. Jeg har ikke. Og om jeg har, blar jeg meg fint videre til neste post UTEN å skrive noe. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Skriking og bannskap er noe som jeg vanligvis overser, men denne gang brast det for en med ellers så sindig humør, uten å kunne innse sin egen delaktighet i den generelle idioti ved å irettesette andre. Hva er det med den evindlige bruken av store bokstaver (skriking) istedenfor å bruke utheving, kursiv eller understreking? Det er ikke nødvendig å vræle bare fordi man har noe på hjertet som man føler sterkt for, m.m. man er generellt forknytt og blindt gir utløp for sin aggresjon. Slutt å post poster der dere sier ting med store bokstaver for å fremheve en sterk emosjon. Jeg driter hardt i om dere har noe på hjertet som må deles. Jeg skriker ikke. Og om andre gjør det, blar jeg meg fint videre til neste post uten å skrive noe. Lenke til kommentar
Beanie Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 OLD = OMG PLZ STFU MTFCKN N00B AzZ PNK, GT THA FCK OUT OF HR! Slutt å post poster der dere sier at ting er OLD. Jeg driter HARDT i om dere har sett et bilde elns fra før. Jeg har ikke. Og om jeg har, blar jeg meg fint videre til neste post UTEN å skrive noe. Sinnataggen.. Men er enig! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Det er heller ikke alle som har sett old versus anti old, så snakk om å skyte seg selv i foten. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 så det var altså ikke slik at denne old saken ble lag av Nisje Olm , eller....? er det enkelt å lage slike? det første jeg trodde var at torstein hadde lagt en anti old, men....... hvor finner jeg disse smileyene`? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Her er de: (mange morsomme) http://www.tournament.com/forums/misc.php?...ion=showsmilies Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 da dei gjorde i jackass med leikebilen va genialt..... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 tinger ? Like ille som A si menner i stedet for menn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå