aaa123 Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 For et pr. måneder siden fullførte jeg trafikalt grunnkurs. Og jeg har planer om å begynne å ta kjøretimer. Men det jeg er usikker på er om jeg kan begynne å ta timer uten mørkekjøring ? Altså. Ikke missforstå meg ;p Kan jeg begynne å ta timer hos en trafikkskole, å deretter ta mørkekjøring når tiden er kommet ? Viss du ikke har peiling, så helst ikke svar. Takk! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Ja, bare å kjøre. Mørkekjøringen kan du tilogmed ta etter at du har fått sertifikatet. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Ja, det var hvertfall ikke noe problem når jeg tok lappen ifjor. Lenke til kommentar
KristianM1 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Tar du trafikalt grunnkurs uten mørkekjøring har du kun lov til å øvingskjøre frem til og med 31. januar påfølgende år. Dette er nye regler som gjelder for dem som tar trafikalt grunnkurs fra og med 2009. http://www.vegvesen.no/Om+Statens+vegvesen/Media/Nyhetsarkiv/Nasjonalt/Tidsbegrenset+rett+til+%C3%B8vingskj%C3%B8ring.99465.cms Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå