N|troXx Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Hei. Har kommet inn paa skole i skotland og lurer litt paa hvilket visum man evt trenger. Er snakk om et aar med masterstudium i edinburg. Hadde vaert flott med litt hjelp, da jeg sitter fast i jungelen der ute. Takk Lenke til kommentar
tmth Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Hei, Er ganske sikker på at man ikke trenger visum for å studere i Storbritannia :-) Lenke til kommentar
N|troXx Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 Flott om noen andre ogsaa vet om hvordan det er, da jeg fortiden befinner meg paa New Zealand saa hadde det vaert kjekt a kunne faa et endelig svar. Men takk for svar saa langt Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Den enkleste måten å finne ut om man trenger studentvisum er å kontakte lærestedet eller søke "student visa [sett inn land]" på Google.......... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Nordmenn trenger ingen visum for å studere i UK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå