Ley28 Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Si aldri til noen at du har følelser for dem på andre måter enn ansikt til ansikt. Jeg hadde oppfattet slikt som feigt, og upassende. Mange jeg har snakket med assosierer slikt med fjortisoppførsel deluxe, det gjør jeg og. Et godt tips er å si det - eller aller helst vise det - før det er for sent. Selv har jeg brent meg på det at jeg har brukt så lang tid på å samle mot til å vise følelsene mine, at toget har dratt og jenta gått hen og blitt sammen med en annen. Vennskapet står nok ikke på spill, hvis man trives i hverandres selskap er det svært mye som skal til før man ikke lenger er venner. Selvfølgelig blir det kleint, men det er ingenting uopprettelig ødelagt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Si aldri til noen at du har følelser for dem på andre måter enn ansikt til ansikt. Jeg hadde oppfattet slikt som feigt, og upassende. Mange jeg har snakket med assosierer slikt med fjortisoppførsel deluxe, det gjør jeg og. Et godt tips er å si det - eller aller helst vise det - før det er for sent. Selv har jeg brent meg på det at jeg har brukt så lang tid på å samle mot til å vise følelsene mine, at toget har dratt og jenta gått hen og blitt sammen med en annen. Vennskapet står nok ikke på spill, hvis man trives i hverandres selskap er det svært mye som skal til før man ikke lenger er venner. Selvfølgelig blir det kleint, men det er ingenting uopprettelig ødelagt. Fikk ikke med meg alderen hans, beklager. Svaret mitt er ubrukelig, for det er rettet til min alder. Har blandet sammen to tråder der den ene er like gammel som meg. I eldre alder så er det godt å si det face to face, gjerne mens man flørter litt. Lenke til kommentar
Gjest gjest Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Dere burde først finne på noe sammen. UANSETT hvor travelt hun har det, skal det være mulig, om hun liker deg, hvis hun hele tida finner på en eller annen unnskyldning er at hun ikke liker deg på den måten, men fortsatt ikke vil såre deg. Keep it posted Som sagt så skulle vi finne på noe i sommer, men det er jeg som jobber hele tiden. Har noen dager ledig til uken. får sende henne en sms Gjør det på MSN eller noe lignende. Face 2 Face blir ofte ganske kleint.. Jeg vet ikke hvor lurt det er. Etter at du (gjest) har fortalt at du har følelser for henne og hun har gitt et positivt svar (som ikke er sikkert når man ikke kjenner hverandre så godt) så betyr ikke det at alt løser seg. Det betyr ikke at man treffes oftere, at hun begynner å være aktiv på MSN, og det kan fort bli kleint neste gang man møter. Det er derfor flørteperioden er viktig sånn at man er vant til å ta på hverandre, holde hender og å være sammen på en komfortabel måte. Om hun har følelser for deg vil du finne ut om du får respons fra flørtingen din neste gang du treffer henne. Enda bedre, det vil være uten forventninger fordi du har ikke fortalt henne at du liker henne. Liker hun deg, så ønsker hun å kunne treffe deg neste gang hun kan. Jenta jeg er sammen med nå ble jeg sammen siden jeg spurte. Det var ikke fordi jeg ønsket å vite om hun likte meg, fordi det visste jeg at hun gjorde. Men det var for at vi kunne lettere åpne opp for hverandre. Så det er ikke alltid galt å spørre, men ikke når dere kjenner hverandre så lite som dere gjør. Gjør som chris_123 sier, at vi burde finne på noe først, siden det er en stund siden vi har sett hverandre og jeg skjønner nå at hvis det tikker inn en melding på mobilen hennes om at jeg har følelser for henne kan det bli VELDIG feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå