Gjest gjest Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 hello.. I slutten av tiende klasse så ble jeg kjent med en jente jeg syntes var perfekt på alle måter. Det er altå nå litt over et år siden vi gikk ut av ungdomsskolen, men siden den gang har det sikkert ikke gått en eneste dag uten at jeg har tenkt på henne. I sommerferien i fjor spurte jeg henne om vi skulle finne på noe, men det ble ikke noe av. Vi har møttes noen ganger i løpet av det første året på VGS, vi går på forskjellige skoler, så det blir ikke til at vi ser hverandre så ofte. De gangene vi har sett hverandre har kommet overaskende på oss begge. Der hun har vært innom der jeg jobber, og jeg har gått forbi der hun jobber. Hun er så og si ALDRI på MSN, og jeg er ikke et sånn menneske som finner frem telefonen og sender i vei en melding uten at jeg har noe å si. Hvis jeg tenker meg om har jeg aldri sendt en melding der det står "hey, hva skjer" elns. Så sånne meldinger har det ikke blitt noe av, og uten sånne meldinger har jeg ikke hatt mye å si til henne, men når vi møttes IRL blir det lange samtaler.. Da snakker vi alt fra 30 min til langt over en time. Vi snakker om alt mulig egentlig. Men her kommer problemet mitt, jeg vil bli sammen med henne, men jeg vet ikke om hun har de samme følelsene jeg har. Og det å si til jenter "jeg liker deg" har jeg nok dårlig erfaring med så det har jeg droppet. Vi har blitt enige om at vi skal finne på noe denne sommeren, men grunnet jobbing er dette et problem. Men det skal vi nok fikse. Da øynet jeg en mulighet for å kanskje finne ut litt om hun har de samme følelsene for meg som det jeg har for henne. Noen som har et tips på lager hvordan jeg kan kanskje få litt informasjon ut av henne uten å ødelegge vennskapet vårt, fordi det VIL jeg ikke ødelegge. takk Lenke til kommentar
Hello Nasty Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Bare si du har følelser for henne. Hva kan gå galt? Lenke til kommentar
odetu Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Det verste resultatet som kan skje er at du får et nei. Lenke til kommentar
Hello Nasty Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 miste vennskapet.. "Har du følelser for meg? Nei, sorry. Nå kan ikke vi være venner lenger" Jeg tror det går bra. Lenke til kommentar
Gjest gjest Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Det verste resultatet som kan skje er at du får et nei. Litt kleint å møtes igjen senere da.. Hvis jeg får et nei Lenke til kommentar
odetu Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Selvsagt er det "kleint" men hvis du får et ja/tja/kanskje hvor mye mer fantastisk er ikke det en å vite at du hadde sjansen men du grep den aldri? Ikke sitt på gjerdet å vent på at man skal få ting servert... Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Her er forumet veldig delt, ca. 50 prosent vil fortelle deg at du burde fortelle henne det rett ut, mens den andre halvdelen vil fraråde deg dette på det sterkeste. Ikke lett å bli klok på, med andre ord Dette er nå hvertfall min oppfatning etter å ha vært her inne noen år. 2 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Ja det er lett å sitte bak tastaturet og bare be folk kjøre på. Det er faktisk ganske vanskelig IRL som mange har erfart, spesielt hvis du har et godt vennskapelig forhold til personen. Det vanskeligste steget er det første, etter det går alt automatisk. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Jeg oppfordrer deg til å kjøre på. Ja det er lett å sitte bak tastaturet og bare be folk kjøre på. Det er faktisk ganske vanskelig IRL som mange har erfart, spesielt hvis du har et godt vennskapelig forhold til personen. Jeg sitter bak et tastatur he og ber han kjøre på, etter å ha selv kjørt på med mine følelser ovenfor jenten jeg på samme måte som trådstarter, mente/mener er perfekt på alle måter. Forskjellen her er vel at "min jente" har kjæreste, så hun fortalte meg at "hun ikke kan", men syntes jeg er kjempe koslig. Vi er både gode kolleger og gode venner som henger sammen 1-2-3 ganger i måneden (kun oss to). Jeg angrer på INGEN måte at jeg åpnet meg for henne, det har bare gjort meg følelsesmessig sterkere. Lenke til kommentar
Gjest gjest Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Det å si at man har følelser for noen, kan man ta den feige måten å sende en sms? Eller er dette best å si når man er alene IRL? Lenke til kommentar
Gjest gjest Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 bortsett fra at jeg ALDRI er på fylla da.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Gjør det på MSN eller noe lignende. Face 2 Face blir ofte ganske kleint.. Lenke til kommentar
Gjest gjest Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Gjør det på MSN eller noe lignende. Face 2 Face blir ofte ganske kleint.. Men kan ikke det virke feigt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Alle jeg har sagt det til ble jeg sammen med etterpå.. Gjør det som passer deg Lenke til kommentar
Gjest gjest Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Alle jeg har sagt det til ble jeg sammen med etterpå.. Gjør det som passer deg Men så ser jeg at jeg har noe eldre enn det du er også da.. Lenke til kommentar
chris_123 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Dere burde først finne på noe sammen. UANSETT hvor travelt hun har det, skal det være mulig, om hun liker deg, hvis hun hele tida finner på en eller annen unnskyldning er at hun ikke liker deg på den måten, men fortsatt ikke vil såre deg. Keep it posted Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Gjør det på MSN eller noe lignende. Face 2 Face blir ofte ganske kleint.. Jeg vet ikke hvor lurt det er. Etter at du (gjest) har fortalt at du har følelser for henne og hun har gitt et positivt svar (som ikke er sikkert når man ikke kjenner hverandre så godt) så betyr ikke det at alt løser seg. Det betyr ikke at man treffes oftere, at hun begynner å være aktiv på MSN, og det kan fort bli kleint neste gang man møter. Det er derfor flørteperioden er viktig sånn at man er vant til å ta på hverandre, holde hender og å være sammen på en komfortabel måte. Om hun har følelser for deg vil du finne ut om du får respons fra flørtingen din neste gang du treffer henne. Enda bedre, det vil være uten forventninger fordi du har ikke fortalt henne at du liker henne. Liker hun deg, så ønsker hun å kunne treffe deg neste gang hun kan. Jenta jeg er sammen med nå ble jeg sammen siden jeg spurte. Det var ikke fordi jeg ønsket å vite om hun likte meg, fordi det visste jeg at hun gjorde. Men det var for at vi kunne lettere åpne opp for hverandre. Så det er ikke alltid galt å spørre, men ikke når dere kjenner hverandre så lite som dere gjør. Endret 9. juli 2010 av Camlon Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Jeg trodde de kjente hverandre litt, han over meg har rett, bruk hans svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå