Hkkkooe Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Noen som har noen forslag til bra dance låter 2010? Gjerne sanger som blir spilt på utesteder i syden , jeg kan starte med å nevne noen 1. Stromae - Alors on danse 2. Yolanda Be Cool & DCUP - We no speak americano 3. Ada - Summer of love 4. Edward Maya - This is my life 5. Inna - Deja Vu 6. Klaas - Our Own Way Thats all! :L Lenke til kommentar
Hkkkooe Skrevet 8. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2010 Noen som har noen forslag til bra dance låter 2010? Gjerne sanger som blir spilt på utesteder i syden , jeg kan starte med å nevne noen 1. Stromae - Alors on danse 2. Yolanda Be Cool & DCUP - We no speak americano 3. Ada - Summer of love 4. Edward Maya - This is my life 5. Inna - Deja Vu 6. Klaas - Our Own Way Thats all! :L Ingen forslag? Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Hvorfor må du ha musikk fra 2010? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Kobojsarna - La Perla 2010 Kobojsarna - Unbelievable (russesanger, men dog...blir nok spilt) Italobrothers - love is on fire Italobrothers - Stamp On The Ground Shakira - Waka Waka (Esto es África) Manian - Ravers in the UK Lenke til kommentar
Hkkkooe Skrevet 11. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2010 Kobojsarna - La Perla 2010 Kobojsarna - Unbelievable (russesanger, men dog...blir nok spilt) Italobrothers - love is on fire Italobrothers - Stamp On The Ground Shakira - Waka Waka (Esto es África) Manian - Ravers in the UK Takk, takk Lenke til kommentar
Hkkkooe Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 Hvorfor må du ha musikk fra 2010? Må ikke akkurat ha fra 2010, men helst, siden jeg har mest sannsynlig hørt det meste fra før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå