Gå til innhold

service pack 2 til winXP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

en informativ link skal vi se.

www.google.com :lol::lol::lol:

søkte litt på google og fant dette:

Service Pack 2 for Windows XP has leaked again, Neowin.net reports, and while The Reg has observed in the past that Microsoft code leaking is scarcely news, the site's suggestion that it looks pretty close to beta stage is maybe significant.

This build is missing most of the meat - Media Player 9, Windows Messenger 5/MSN Messenger6, DirectX 9, Movie Maker 2 and three degrees, so it's largely hotfixes, but some or all of this may change before launch, which is currently scheduled for some time this year.

Microsoft's XP Service Pack schedules are however currently a little up in the air as a consequence of the ongoing Sun litigation. The roadmap goes Service Pack SP1a (out already), a revised version of SP1 without Microsoft's VM. Then SP1b, with Sun's JRE, then finally SP2, which Microsoft has promised as a 'standard' service pack (the prior ones being more properly, we suppose, fiddling packs) with the JRE included.

Or not, depending. So you can fairly safely presume that SP2's content and release date will depend on the outcome of the appeal, rather than on whether it's "finished" or not. And probably the decision on what to roll in and what not will also depend on when the appeal's settled. ®

Lenke til kommentar

hva i f trenger vi hw sitt forum til da??!! alt ligger jo på nettet, hvis man bare gidder å lete lenge nok...! forumet er et sted for diskusjon og informasjonsutveksling,,,,,, så slutt å klage på dumme spørsmål,, de finnes nemlig ikke!!

Lenke til kommentar
hva i f trenger vi hw sitt forum til da??!! alt ligger jo på nettet, hvis man bare gidder å lete lenge nok...! forumet er et sted for diskusjon og informasjonsutveksling,,,,,, så slutt å klage på dumme spørsmål,, de finnes nemlig ikke!!

Så enig, så enig. Dvs, jeg har sett eksempler på at noen har spurt om ting som har stått ganske høyt oppe i forumet det spørres i, men i dette tilfellet var det slett ikke utidig å spørre. Selv "dumme" spørsmål kan ha en grad av retorikk i seg som åpner for lange og fruktbare diskusjoner.

Du er forresten ikke alene om å vente på sp2.

Lenke til kommentar

Jo, det finnes dumme spørsmål. Bare å søke rundt det så finner dere flere. At det ikke finnes er bare en myte grunnskolelærere har funnet på for å ikke kjede seg ihjel på jobb.

Dette var dog ikke et dumt spørsmål. Gjerne en smule unødvendig siden 13.5 stykker har spurt om det før, men ikke dumt. Lurer selv når jeg tenker meg om... :p

Lenke til kommentar

Hvorvidt et spørsmål er dumt er til en stor grad avhengig av kunnskapsnivået og forutsetningene til den som spør.

Hvis min mor spør meg hva en harddisk er, hadde jeg ikke sett oppgitt på henne og himlet med øynene. Hun vet nemlig ikke hva en harddisk er.

Dersom det stilles spørsmål om noe som er tatt opp to topics tidligere, er det ren latskap, og da blir spørsmålet dumt.

Tilsynelatende dumme spørsmål, kan også være ren retorikk, for å få igang meningsutveksling over et gitt tema.

Vi har alle startet på scratch (skrives det slik?) en gang, og vi er på forskjellig nivå i læreprosessen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...