Nidaroo Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Hei.. Siden jeg skal anskaffe meg en hjemmetelefon, lurer jeg på hva jeg bør velge. Ringer lite, men vil ha en telefon til selve huset, hvis det skulle være noe. Har Bredbånd Medium hos Telenor. Og som jeg har forstått det så er det bare å plugge den i, hvis jeg skaffer meg bredbåndstelefon.. Er det noe ulempe/fordel ved å ha bredbåndstelefon? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Ulempe ved å ha bredbåndstelefon er at de fleste bredbåndsleverandørerer krever 79,- i linjeleie dersom du ikke har fasttelefon i tillegg (noe du åpenbart ikke har hvis du har bredbåndstelefon). Du må i disse tilfellene altså plusse på 79 på bredbåndstelefoniregningen for å finne den reelle prisdiffen. Endret 8. juli 2010 av srbz Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 8. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2010 Så jeg må altså betale 2x linjeleie 79,- ? Ser på bredbåndsregningen min at jeg der allerede betaler 79,- for Linjetilgang Bredbånd. Må jeg altså betale enda 79,- for å ha bredbåndstelefon? Tenkte å evt. anskaffe den Bredbåndstelefoni Mini som koster 10,- måneden. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Det er en klar fordel med fasttelefon, så slipper du linjeleie. Du betaler forøvrig kun 79 totalt i linjeleie. Endret 8. juli 2010 av arjato Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 8. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2010 Men det vil si at jeg har en ISDN-linje nå, er vel ikke analog? Men sånn teknisk sett, hva er billigst på sikt med tanke på takster/priser ved å ringe andre, mobil, fasttelefoner osv.. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Om du betaler linjeleie så har du vel ingen av delene, linjeleie kommer bare om en ikke har noen form for fast linje, regner med det også inkluderer isdn. Endret 8. juli 2010 av arjato Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå