Dovakin Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Noen som vet når man får kjøpt LGA2011 prosessorer og hovedkort? Noen antydninger om pris? Vet ikke om jeg skal oppgradere til det neste år, eller om det blir så dyrt at jeg bare bør satse på eldre teknologi... Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Hei Ser at overskriften kan være litt i overkant, vi har nå justert den. Takk for tilbakemelding! Lenke til kommentar
HKS Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Noen som vet når man får kjøpt LGA2011 prosessorer og hovedkort? Noen antydninger om pris? Vet ikke om jeg skal oppgradere til det neste år, eller om det blir så dyrt at jeg bare bør satse på eldre teknologi... Det er vel ikke helt klart når LGA2011 kommer. Kanskje mot slutten av året, kanskje i begynnelsen av 2012. Høyst sannsynlig vil nok kanskje LGA1155 og en Sandy Bridge prosessor være rett valg for deg (hvis ikke du skal drive med typiske workstation applikasjoner). Dagens LGA1155 hovedkort med Z68 eller P68 chipset vil også kunne oppgraderes med Ivy Bridge prosessorer når de kommer utpå våren neste år. Lenke til kommentar
amundi96 Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Hei ,jeg skal bygge min første pc, men klarer ikke finne ut hvilket minnne jeg skal kjøpe, har et Gigabyte G1.Sniper2, skal ha en gaming maskin. noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Eraphim Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Har selv Asus Sabertooth. Er storfornøyd med mitt! Samt som en venn av meg og bestilte Sabertooth. Helt toppers =) Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Kanskje en ide å nevne hovedkort med mindre formfaktor? Så ikke noen der nå, men kunne vært greit å ha med i alle fall ett fopr AMD og ett for Intel som er anbefalt? Lenke til kommentar
Frufsa Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 jeg synets egentlig at sabertooth x79 burde bli anbefalt under lga2011 hk'ene, veldig bra hk til en relativt billig penge, sammenliknet med det andre som er til lga2011 Lenke til kommentar
Albatraum Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 jeg synets egentlig at sabertooth x79 burde bli anbefalt under lga2011 hk'ene, veldig bra hk til en relativt billig penge, sammenliknet med det andre som er til lga2011 Jeg er også veldig fornøyd med mitt sabertooth x79. Lenke til kommentar
ShyFx Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Om en skal kjøpe nytt hovedkort er det nok mest gunstig å velge et hovedkort med nyeste chipset, uansett om det er AMD eller Intel. Det er min mening, men sikkert ikke alle somm er enig i det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå