Diskutant Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Hei! Noen som vet hva jeg skal gjøre hvis jeg ikke vil at telefonen min skal bruke noe annet enn wlan til å koble til internett? (f.eks vg, gmail, gps, android market etc) jeg vil altså kort fortalt kun bruke wlan når jeg skal på internett, ved på en eller annen måte nekte telefonen å koble til via gprs/3g e.l. jeg MÅ ha hjelp, ellers blir mobilregningen stor...... vet du, så hjelp meg! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Menu > Settings > Wireless & Networks > Fjern haken fra Mobile Network. Har engelsk språk på min hero, men det gir det en pekepinn på hvor du skal Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2010 Menu > Settings > Wireless & Networks > Fjern haken fra Mobile Network. Har engelsk språk på min hero, men det gir det en pekepinn på hvor du skal og nå har den ikke sjans om å bruke penger uten min tillatelse? isåfall, tusen takk! Lenke til kommentar
mikki1010 Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 hvet noen hvordan man gjør dette på samsung galaxy spica? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Menu > Settings > Wireless & Networks > Fjern haken fra Mobile Network. Har engelsk språk på min hero, men det gir det en pekepinn på hvor du skal og nå har den ikke sjans om å bruke penger uten min tillatelse? isåfall, tusen takk! Nå kan den ikke koble seg til det mobile nettverket for å laste ting nei. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2010 Menu > Settings > Wireless & Networks > Fjern haken fra Mobile Network. Har engelsk språk på min hero, men det gir det en pekepinn på hvor du skal og nå har den ikke sjans om å bruke penger uten min tillatelse? isåfall, tusen takk! Nå kan den ikke koble seg til det mobile nettverket for å laste ting nei. men jeg kan fortsatt laste ned med wlan? oh, hvordan slår jeg av og på wlan? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Jada, det er ingen problem. Menu > Settings > Wireless & Networks > Fjern haken fra Wi-Fi Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 Jada, det er ingen problem. Menu > Settings > Wireless & Networks > Fjern haken fra Wi-Fi takker! da var jeg klar for regningene igjen! jeg har ludo terningkast 6, og der er alt ganske billig, utenom internett.. det koster 4kr/mb... trist... Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Men vær obs på at når du slår av mobil- nettet så får du jo ikke inn meldinger eller samtaler, før du slår det på igjen. Lenke til kommentar
Prompel Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 hvet noen hvordan man gjør dette på samsung galaxy spica? APNdroid 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 10. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2010 Men vær obs på at når du slår av mobil- nettet så får du jo ikke inn meldinger eller samtaler, før du slår det på igjen. oi.. jeg er jo bare en stakkar som ikke vil at mobilen skal bruke penger uten at jeg vil det! (gps f.eks) gjør den det? altså plutselig kobler seg til noe for å gjøre noe jeg ikke har kontroll over? jeg vil ikke ha så stor regning, bare=) hjelp, anyone? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 En skal kunne sl¨å av alt via innstillinger, men jeg tror programmet Prompel linket til, fikser slik at du får full kontroll. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 10. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2010 jeg får likevel sms og anrop? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Etter hva jeg forstår så hindrer den deg bare å bruke internett uten WiFI, så med andre ord ja. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 10. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2010 ok. takk! alle sammen! dere er noen kjærlige mennesker! dere bringer fred! GOD TUR!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå