Melissa Andersen Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Jeg mast iphonen min ned fra sofaen, utrolig nok knuste skjermen. jeg tror det bare var utenpå. kanskje det er inni og. men jeg lurer på hvor mye det koster å få det fikset, og om det går ann å fikse det selv. er det noen steder som er anbefalt å la de tukle med mobilen min for en bra pris? og går det ann å kjøpe ny iphone uten abonnement? hvor mye koset det i så til felle? FÅR JEG DET PÅ GARANTIEN? har ikke forsikring takk hvis dere hjelper Endret 8. juli 2010 av Melissa Andersen Lenke til kommentar
darket Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 dr ipod www.dripod.no bytter skjermer for 1000-1200. kun dropin i oslo Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 For 1200kr får du en bedre telefon en iPhone uansett. 1 Lenke til kommentar
Melissa Andersen Skrevet 8. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2010 dr ipod www.dripod.no bytter skjermer for 1000-1200. kun dropin i oslo takk, men jeg bor dessverre i bergen.. For 1200kr får du en bedre telefon en iPhone uansett. hehe, vet Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 takk, men jeg bor dessverre i bergen.. Norsk Tele Service i Bergen reparerer knuste display på iphone. http://www.notes.no/ Lenke til kommentar
Prompel Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Det er fullt mulig å gjøre det selv: http://www.ifixit.com/Guide/Browse/iPhone men det er ikke spesielt enkelt. Jeg har selv skiftet skjerm på en 2gen iTouch, og det var grenseløst knølete. For få hender, for store fingre, bittesmå deler, dårlig verktøy, masse frustrasjoner. Men jeg klarte det! Og jeg gjør det aldri igjen. Lenke til kommentar
Anntony Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 kan sendes inn i Oslo www.tkp.as Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Nei det går IKKE på garantien. Den omfatter ikke fallskader. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 For 1200kr får du en bedre telefon en iPhone uansett. Hah right, eneste androidmobilen til den prisen er i5700 med 1,5. Lenke til kommentar
Prompel Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 For 1200kr får du en bedre telefon en iPhone uansett. Hah right, eneste androidmobilen til den prisen er i5700 med 1,5. Jepp right, min kostet 1107,- inkl. ab 12 mnd og kom med 2.1 ut av esken. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) i5700 kan vel ikke akkurat måle seg mot iphone, du har vel heller ikke multitouch selv om du kjører eclair. Men i5700 er ekstremt mye mobil for pengene, den er så billig at jeg nesten kjøper den bare for fun. 907 kroner koster den. Endret 9. juli 2010 av apegryn Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) For 1200kr får du en bedre telefon en iPhone uansett. Hah right, eneste androidmobilen til den prisen er i5700 med 1,5. i5700 er vel oppdatert til 2.1 nå. Edit: Var vist nevnt i posten over Endret 29. juli 2010 av Blunderguff Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) jup, og jeg kjøpte den : ) Og nei, den er ikke bedre enn iphone, for å ha det sagt. Endret 29. juli 2010 av apegryn Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Bytt skjermen selv. Gjorde dette på min 3G for noen dager siden. Brukte guiden til iFixit (linket til lengre opp her) og deler fra My Trendy Phone. For iPhone 3G trenger du: displayglass med digitizer og tape for feste av nytt glass. Fant ut at det er lurt å ha en såkalt spudger (iPod opening tool) og en sugekopp for å løfte glasset ut av dekslet etter å ha fjernet skruene (jeg brukte ett skrujern, som lagde merker på telefonen). Merk at selvom My Trendy Phone ser ut som en norsk butikk så sender de faktisk fra Danmark, og over 200 kr så må du betale moms og avgift på det du bestiller. Lenke til kommentar
Mobiservice.no Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) ... Endret 10. august 2010 av Hårek Fjernet reklame Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 ... jeg lukter fail langt vei Lcd og digitizer ( touchskjermen ) til iphone 3g, 3gs osv er så ekstremt billig sjekk ut ebay eller deaelxtreme eller focalprice etc så finner du skjerm og touchkrea til kun 30 dollar osv , istedenfor å gi andre en heftig fortjeneste som man kunne gjort selv da jeg knuste kameralensa på htc hd2 en min så spurte jeg hvor mye de skulle ha for det og de skulle ha 950 kr !!! for noe som koster 30 kr fra ebay med gratis frakt og er kjørt på under 1 minutt. Kan man gjøre det selv ikke la de andre tjene på din uvitenhet !!!!!!!!!!!!!!! let them burn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå