Paal Harald Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Sony lanserer tre nye kompaktkameramodeller. Les mer Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Norske veiledende priser: WX5: 2 990,- TX9: 3 690,- T99: 2 290,- Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Nedtur, trodde TX-serien til Sony var vann- og støtsikre jeg, men det var visst bare tx5 som var det... /Espen Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 WX5 ser lovende ut, men er litt tjukk! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Morsomt at de lanserer to "identiske" kamera med kun CCD og CMOS som eneste forskjell. Håper vi får se sammenlignende tester av de to slik at vi får en oppdatering på statusen mellom CCD og CMOS anno 2010. Lenke til kommentar
Ikke Her Lenger Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Ser at dere skriver at skjermen til TX9 er 3 tommer, men den er selvsagt 3,5 tommer, slik som resten av flaggskipene i T-serien. T99 har for øvrig bare 3 tommer. Per dags dato synes jeg TX9 uten tvil er det mest interessante kompaktkameraet på markedet. Synd det ikke er lukker- og blenderprioritet, men det er det også veldig få andre kompakter som kan skilte med, i tillegg til at brukergruppen for disse kameraene gjerne ikke er fullt så opptatt av bildekvalitet som de som kjøper fra W-serien eller Ixus. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Stemmer det. Tallene i produktguiden er de korrekte, og jeg har nå rettet på tallene i arftikkelen. Lenke til kommentar
G Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Har Sony hatt Secure Digital minnekortstøtte lenge på kameraene? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Nei, jeg tror det begynte å dukke opp som tillegg til memorystick i 2008 eller 2009 og det er ikke lenge siden de begynte å kutte ut memorystick-sloten helt fra kompaktkameraene. Sony har tviholdt på sin egen proprietære standard i det lengste. Lenke til kommentar
G Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Flott å se forandring. Det proprietære med disse Sony memorystick brikkene er det som har gjort utslaget for at jeg alltid har utelukket Sony sine kameraer fra ønskelisten min. Har faktisk aldri giddet å lese spesifikasjoner på noen Sony kameraer noensinne tidligere p.g.a. kun det teite og lite gjennomtenkte valget Sony hadde på å tviholde på lisens og implementering av minnekortstandarden memorystick. Greit å være litt oppegående på teknologi når en velger ting. Sony har gjort det riktige steget, og nå vil jeg starte å kikke på de nyere modellene fra Sony som ett alternativ på min ønskeliste for framtiden eventuellt. Tidligere følelser for Sony: "That Don't Impress Me Much", trala la lala la la la. Endret 9. juli 2010 av G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg