Gå til innhold

Kamptråd - Nederland vs Spania (FINALE)

Latias

VM  

115 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det må være noe med fargene og mønsterert på flaggene som han foretrekker. Pluss flaks.

Det verste er jo de som tror han "bestemmer" hva utfallet blir. Aka. Deutschland.

Forresten, Nederland går til finalen med 15 gule kort, Spania 3...

Lenke til kommentar

Ingen tror jo på at en blekksprut vet resultatet. Men det som er fantsastisk er at han han tar rett hver bidige gang. Selvsagt bare flaks, men sannsyneligheten for at han skal velge rett 7 ganger på rad er ufattlige små. Under 1 %. Om ikke det er fantastisk så vet ikke jeg.

Uansett så kan man støtte seg på Paul om han tar feil i morgen også. Han tok feil mellom tyskland og spania i em finalen. Og man kan derfor lage enkelte unntak til regelen når paul tipper. Hvis nederland vinner så kan man si at Paul alltid tipper feil i en finale, og hvis Spania vinner så har han rett igjen, og Spania taper dermed aldri når Paul tipper. Skal jammen meg tippe med Paul i EM.

Lenke til kommentar

Selvsagt bare flaks, men sannsyneligheten for at han skal velge rett 7 ganger på rad er ufattlige små. Under 1 %. Om ikke det er fantastisk så vet ikke jeg.

0,23%, for å være nøyaktig.

Håper han slår til med finalen også, for da blir New Zealand det eneste ubeseirede laget i VM!

Skal jammen meg tippe med Paul i EM.

Blekkspruter lever som regel ikke så veldig mye mer enn et par år, og Paul er allerede to og et halvt. Klart, det kan hende at han er udødelig, siden han jo er magisk.

Endret av Lord Britishface
Lenke til kommentar

Aj aj, vi mennesker, er vi ikke rare, når vi putter to kamre ned i et akvarium og ser på at blekkspruten forsyner seg med en musling fra et av kamrene og tror at det er en slags spådom? Blekkspruten på sin side tenker sikkert bare at det er mat. Merkelig at folk tror på at dette er en spådom, selv om vi er i 2010. :p

Har ikke vært spesielt interessert i fotball før, men har fulgt med litt i VM. Holder litt med Nederland, men tror egentlig Spania stikker av med gull.

Endret av magneman
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Liker at gullet går til et lag som ikke har vunnet vm før.Håper på Nederland, de fortjener å vinne gullet.

Tipper også at det ender 1-0.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...