Gå til innhold

Kamptråd - Nederland vs Spania (FINALE)


Latias

VM  

115 stemmer

  1. 1. Hvem vinner?



Anbefalte innlegg

Uten hensyn til hva blekkspruten valgte, blir jeg oppriktig overrasket hvis Nederland skulle vinne finalen. Tyskland virket som et sterkere lag enn Nederland, og spanjolenes 1-0 seier var egentlig fortjent. Regner med at nederlendernes kjipe stil ikke holder mål hvis Spania fortsetter å presse så høyt.

Det eneste som gjør at jeg trur Spania tar denne seieren er forsvaret til Nederland. Det er altfor svakt i forhold til det solide til Spania. Keeperen til Nederland er heller ikke så mye å rope hurra for. Dette blir nok spansk seier om ikke nederlendingene skyter like gode skudd slik de gjorde mot Uraguay, for det var pent! Jeg håper Spania kjører samme lag som mot Tyskland, og får inn Torres på slutten, for han har ikke vært helt heldig med årets VM.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde vært fint å høre hva du baserer påstanden om at keeperen til Nederland ikke er så mye å rope hurra for? Stekelenburg har vært veldig god i VM. Blant annet hadde han matchvinnerredninger både mot Slovakia og Brasil. Det er vel en grunn til at United er ute etter å signere Stekelenburg.

Lenke til kommentar

TV2s "analyse"? Den er ikke verdt å bruke i argumentasjoner. Et skudd skal ikke være nok til å dømme Stekelenburg. Da kan vi ta for oss Casillas også. Han har ikke hatt en spesielt god sesong i år, og mange mener Reina skulle stått i stedet for han. I Sveits-kampen var han (sammen med forsvarsspillerne) ute og rotet på scoringen til Gelson Fernandes. Ikke noe å rope hurra for? Absolutt noe å rope hurra for. Casillas er en klassekeeper. Ikke døm pga et skudd.

Lenke til kommentar

Bortsett fra da Pedro fikk en stjernepasning mot Tysklands mål, og Torres kom på løp på siden, og Pedro valgte å drible mot den ene forsvareren i stedet for å gi Torres åpent mål. Det var elendig av ham :p men han har ellers vært svært solid i alle kampene.

Lenke til kommentar

Holder med Spania, men ikke veldig sterkt i forhold til Nederland. Bæsjen Robben har ødelagt mye med sin tragiske oppførsel, og Van Bommel.....

 

Er litt det samme for meg. Er egentlig helt nøytral men jeg lener mot Spania pga. "insert a lotta bad words here* Robben, og Van Bommel har ikke akkuart hjulpet han heller, burde hatt noen gule/røde kort fra de siste kampene. Latterlig, mot Brasil skulle han hatt 3 gule iløpet av 10 min eller noe.

 

Så ja, kom igjen Spania. Men er ganske sikker på at Nederland vinner, og det er egentlig greit også; er bare glad det ikke er Tyskland! :)

Lenke til kommentar

Heheh, jeg mente det 100%. :)

 

Edit: Og jeg har det vanskelig for å tro at noen faktisk tror på en blekksprut?

 

Jeg tror 100% på Paul.

 

Paul har nå tippet rett 7/7 kamper. Paul nølte mye når han skulle velge vinner av bronsefinalen, og jaggu ble det ikke en jevn og spennende bronsefinale med skudd i tverrliggeren på overtid.

 

Angående finalen, nølte Paul ikke et sekund med å plukke Spania som vinner. Derfor vil Spania overkjøre stakkarsene fra Nederland.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...