Gå til innhold

Kamptråd - Nederland vs Spania (FINALE)

Latias

VM  

115 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

Anbefalte innlegg

For min del er det bare å legge alt av syting og klaging død når det gjelder resultat og hendelser.

Eneste jeg kan påpeke (som gikk begge veier i kampen) er den inkonsekvente dømmingen, tabber som feks corneren, utvisningen og mangel på utvisning viser bare at Webb hadde en dårlig dag på jobben.

Spania vant fortjent, jeg som Nederlender kan bare bøye meg i støvet og si at Spania var hakket bedre denne gangen.

Håper Nederland reiser tilbake, jobber med finspillet og kommer tilbake sterkt, for dette laget har mer enn nok talent til å være blant top 3 i verden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns Webb løste det meste greit jeg, bortsett fra den ene corneren.

Hadde nok en vanskelig kamp, ja.

Men syns det ble for mye rot fra dommeren sin side, hadde han slått hardere ned i starten av kampen så hadde nok det blitt en bedre fotballkamp.

Nederland kunne godt fått mer "tilsnakk" og "kjeft" for det stygge spillet.

Spania kunne godt fått mer av det samme for forsøkene på å påvirke dommeren og filmingen.

Lenke til kommentar

Syns Webb løste det meste greit jeg, bortsett fra den ene corneren.

Hadde nok en vanskelig kamp, ja.

Men syns det ble for mye rot fra dommeren sin side, hadde han slått hardere ned i starten av kampen så hadde nok det blitt en bedre fotballkamp.

Nederland kunne godt fått mer "tilsnakk" og "kjeft" for det stygge spillet.

Spania kunne godt fått mer av det samme for forsøkene på å påvirke dommeren og filmingen.

Vil tro Webb brukte hodet. I f. eks. situasjonen hvor Iniesta og Van Bommel er like gode, unngår han å gi begge gult kort, for hadde han gitt til Iniesta måtte han jo gitt til Van Bommel som ville blitt utvist. Da ville det blitt bråk og ødelagt kamp. Vil kanskje tro han tidvis tar med slikt i betraktningen, selv om Van Bommel gjerne kunne blitt utvist for min del.

Lenke til kommentar

[quote name='Attityd' date='12. juli 2010 - 11:10'

Vil tro Webb brukte hodet. I f. eks. situasjonen hvor Iniesta og Van Bommel er like gode, unngår han å gi begge gult kort, for hadde han gitt til Iniesta måtte han jo gitt til Van Bommel som ville blitt utvist. Da ville det blitt bråk og ødelagt kamp. Vil kanskje tro han tidvis tar med slikt i betraktningen, selv om Van Bommel gjerne kunne blitt utvist for min del.

Kanskje lett for oss som sitter å ser på TV mer utallige repriser, som sagt så var det en vanskelig kamp å dømme.

Syns uansett at dømmingen ikke var bra nok for å være en VM-finale, det ble gjort for mange "junior" feil.

sett bort i fra feilene så var det ingen blundere av den store sorten (som 2-2målet til England).

Lenke til kommentar

Tja, omtrent hver takling Nederland foretok...

Dette er rett og slett vittig; det er som om du har sett en annen kamp enn hele resten av verden.

Alle sportsjournalister, alle TV-kommentatorer, alle fotballdommere og alle i denne tråden, unntatt deg, sier at det ikke er den minste tvil om at Nederland med enorm margin var det styggest laget.

Det er på tide å legge fra de oransjefarvede brillene og innse at kanskje, bare kanskje, er det ikke resten av verden det er noe galt med.

Endret av Lord Britishface
Lenke til kommentar

Det var mye skuespill av Spania, og det er ikke noe å nekte for uansett hvor stor Spania fan du er.

Det er sånn fotballen foregår i de traktene, Spania og Portugal tenker jeg mest på da.

Lag som Tyskland og Nederland spiller en litt mer rå stil, og man så jo lang vei at det ble for mye av det i finalen.

Men uansett så håpa jeg virkelig at et av de lagene som ikke har et fullsatt stjernespekka lag og masse småjenter som fans verden over, virkelig vant VM.

Dessverre gikk det ikke denne gangen, la oss håpe på det neste gang.

Edit: Leif..

Endret av Muffinss
Lenke til kommentar

Og jeg mener at skuespillet til spanjolene alene burde vært nok til at de skulle tapt, så her blir vi visst aldri enige...

Hvorfor er det så mye verre når spanjolene filmer, enn når nederlenderne gjør det?

(La meg gjette, du holdt med Nederland?)

Sånn er det alltid med Step_up......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...