Gå til innhold

Kamptråd - Nederland vs Spania (FINALE)

Latias

VM  

115 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror blekkspruten Paul under hele VM har valgt det flagget han liker best. Han synes det tyske flagget er ganske fint, men foretrekker det serbiske og det spanske. Begge disse har riksvåpenet i seg, noe Paul synes er prikken over i-en. Det nederlandske flagget er svært likt det serbiske, men må i likhet med det tyske gi tapt for det spanske. Sistnevnte har dobbelt så mye gult som det tyske, og like mye rødt. Paul liker gult og rødt, men synes ikke svart er en ordentlig farge (dessuten klarer han ikke å gjøre seg helt svart). Derfor har Tysklands nasjonalsymbol absolutt forbedringspotensiale.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg jublet over Youtube-videoen. Og juble skal jeg på søndag også!

ORANJE!

Sjæl. :D

Sistnevnte har dobbelt så mye gult som det tyske, og like mye rødt. Paul liker gult og rødt, men synes ikke svart er en ordentlig farge (dessuten klarer han ikke å gjøre seg helt svart). Derfor har Tysklands nasjonalsymbol absolutt forbedringspotensiale.

Paul er fargeblind...

Lenke til kommentar

Uten hensyn til hva blekkspruten valgte, blir jeg oppriktig overrasket hvis Nederland skulle vinne finalen. Tyskland virket som et sterkere lag enn Nederland, og spanjolenes 1-0 seier var egentlig fortjent. Regner med at nederlendernes kjipe stil ikke holder mål hvis Spania fortsetter å presse så høyt.

Endret av Konformisten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...