Gå til innhold

Kamptråd - Nederland vs Spania (FINALE)

Latias

VM  

115 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

Anbefalte innlegg

Vel, De Jong fikk bare gult kort, så åpenbart at Webb så noe vi ikke gjorde, noe han dessverre ikke gjorde når spanjolene gang på gang stupte...

Kom igjen da, bare si det. Det var egentlig ikke gult kort, egentlig burde Alonso fått kort for filming. :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må få gratulere Spania. Jeg har jo reist rundt der to ganger som "backpacker" og snakker endel spansk.

Men jeg holdt med Nederland....

Begge lagene var omtrent jevngode og jeg gruer meg til Norge skal møte Nederland i EM kvalifiseringen. Vi kommer til å få bank.

Vi skal jo ikke det? Vi skal møte Portugal vi, Nederland møtte vi i VM kvalikken.

Det stemmer, Portugal og Danmark var det, ja.

Høres uansett ikke bra ut.

Lenke til kommentar

Finalen ble som forventet for meg og de andre vennene som ser mye på fotball.

Spania overdriver filmingene, og spiller mer stygt når ting går litt på tverke, mens Nederland har veldig lett for å være overdrevet røffe. Da blir kampen slik som dette.

Hadde van Bommel vært smart så burde han ha fortettet med å ødelegge for Iniesta ettersom han begynte å bli drit forbanna.

Lenke til kommentar

Må si keeperne gjorde det godt i denne finalen!

Jeg hadde håpet på en bedre kamp ettersom begge lagene pleier å spille flott fotball, men sånn ble det dessverre ikke no.gif

Men hvor mange gule kort ble det egentlig? Jeg mistet helt tellingen tongue.gif

Heldigvis var det Spania som vant! Nederland spilte jo ikke akkurat fear...

Det ble nok gule for å si det slik :p

http://www.fifa.com/...1509/index.html

Ooooh crap! shocking2.gif

Liker ikke når spillet brytes så mye opp av all slags filming/overspilling, kort, frispark osv. Spillet blir så lite sammenhengende og kjedelig å se på.

Og for en spenst Puyol har! wow.gif

Lenke til kommentar

Etter 116 minutter scorte iniesta, og ikke før 118 minutter hadde gått; det vil si 2 minutter etter scoringen skjedde, fikk Nederland startet spillet igjen. I tillegg til at Spania drøyet 1 minutt med frisparket samt sparket bort ballen etter det var blitt blåst.

Selv om jeg håpet de ville vinne, er det veldig usympatisk gjort.

du, herregud ! 2 min går uansett hvem som scorer! Det skjer hver gang!

Nederland spilte som griser og Spania fortjente å vinne. Spania spilte bra hele kampen!

Vås, 3 av 4 gjenstående minutter blir kastet bort på tullball og drøying av Spania. Det skjer ikke hver gang. Jeg tror i tillegg ikke at du fikk med deg at jeg holdt med Spania, ikke Nederland :)

Lenke til kommentar

Så JÆVLIG godt å se at SKIKKELIG fotball vinner over grisetaklingene og dommerklagingen til de usmakelige nederlenderene.

HERLIG!!!! :thumbup:

Min mening er at det er jævlig bra at juks lønner seg som nå er bekreftet ved at Spania vant VM-finalen! :yes:

Lenke til kommentar

Man merker at mange Nederlanske supportere i denne tråden sutrer over juks, og at spania var stygge. De er trangsynte etter min mening.

Spania vinner fortjent. Og De Jong og Vanbommel skulle begge hatt rødt kort lenge før ordinær tid. Nederland skulle egentlig ha spilt med 9 mann.

I mine øyne er det i såfall Nederland som jukser, da de kan hoppe inn med knottene først og stemple Alonso brystet. Slippe unna med gult der, er mer juks.

Helt enig!! Nederland og dere supportere er bare dårlige tapere! Sutrer så fælt. Hva sutrer dere/de over? Nederland skulle scoret da hvis de ville! Men det gjorde de ikke, pga. de var ikke bedre !

1. Selvfølgelig ville de vinne

2. De klarte ikke score

3. Det gjør ikke de andre bedre i en (fra begge sider) unfair kamp

Sutrepaver!

Hva var sutrete med det?

(Forøvrig se her for nettetikette angående utropstegn.)

Lenke til kommentar

Så JÆVLIG godt å se at SKIKKELIG fotball vinner over grisetaklingene og dommerklagingen til de usmakelige nederlenderene.

For Spania var jo fair-play messig plettfrie?

Nei, men tror de fleste foretrekker litt filming foran livstruende taklinger.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Iforhold til motstanderlaget; Ja.

Da vektlegger du andre ting enn det jeg ser isåfall. Det teatralske spillet til begge lag var en kvalmende affære. Jeg sier overhode ikke at Nederland var bedre. Men folk tar helt av over Spansk seier, og nevner ikke den totalt overdrevne filmingen.

Lenke til kommentar

Min mening er at det er jævlig bra at juks lønner seg som nå er bekreftet ved at Spania vant VM-finalen! :yes:

Hvem skulle vunnet da? Hvem er de oh så fair-spillende lagene som er igjen i fotballen?

Lenke til kommentar

Nei, men tror de fleste foretrekker litt filming foran livstruende taklinger.

Selvsagt. Men grunnet stygt spill fra Nederland blir episodene i kampen nyansert til svart/hvitt. Ingen skal komme her og fortelle meg at Spania leverte en akseptabel kamp i fair-play. Alvorlige taklinger eller ei.

Maefteda: Problemet ligger vel kanskje i at det er så spredd rundt alle lag, med episodene vi så i kampen i kveld?

Endret av Liquidkey
Lenke til kommentar

Ja, du har mange "gode" meninger. Fortsett slik.

Lenke til kommentar

Ja, du har mange "gode" meninger. Fortsett slik.

Så klart har han det. Han holder jo med Brann.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...