Gå til innhold

Kamptråd - Nederland vs Spania (FINALE)

Latias

VM  

115 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

Anbefalte innlegg

Må si keeperne gjorde det godt i denne finalen!

Jeg hadde håpet på en bedre kamp ettersom begge lagene pleier å spille flott fotball, men sånn ble det dessverre ikke no.gif

Men hvor mange gule kort ble det egentlig? Jeg mistet helt tellingen tongue.gif

Heldigvis var det Spania som vant! Nederland spilte jo ikke akkurat fear...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

On July 11, 2010, during the 2010 FIFA World Cup Final, Andrés Iniesta celebrated his 116th minute winning goal (the only goal of the game) by removing his jersey to reveal an undershirt with the words "DANI JARQUE SIEMPRE CON NOSOTROS" written on it, which translates to "DANI JARQUE ALWAYS WITH US."

En prestasjon i seg selv å kalle Iniesta for sympatisk. Han var den største skuespilleren på banen i dag ...

Lenke til kommentar

Mens karatespark er helt ålreit.

Selvfølgelig var det jo med vilje :roll: . Bare se hvordan Puyol krasjet inn i Casillas. Fotballspillere fokuserer bare på en ting, fotballen.

Strak bein når han ser hvor beinet går og motspilleren som han kommer til å treffe, ikke antydning til å trekke seg og han går med knottene i brysthøyde rett fram.

Og det sammenligner du med en situasjon der en spiller ser bak seg og løper framover?

Lenke til kommentar

Veldig skuffende finale på alle måter. En ting at det var lite målsjanser og mye brudd i spillet, men det var også en veldig usympatisk og klein kamp. Fikk dårlig smak i kjeften av matchen rett og slett, uten at jeg helt kan sette fingeren på hva det er. Jeg kjenner fotballelskeren inni meg dø litt mer for hver gang det overspilles etter en liten kakk på hælen. Takk gud for at PL snart er tilbake på skjermen.

Lenke til kommentar

Straffe skulle Spania bla. hatt

mener du den når Xavi skyter i foten til en Nederlands spiller? :nei:

Og det gjorde ikke Nederland nok av ganger!!? De som er med på leken får steke smaken!

Uansett så gjorde ikke Xavi det med vilje! Slik som Nederland.

Endret av 24erBest
Lenke til kommentar

Jeg må bare spørre folkene her inne. Syns dere Spania spiller flott/underholdende fotball ?

Hva er lite underholdende med spillet til Spania? De spiller flott fotball.

De sentrer frem og tilbake som tiåringer på skolelaget.

Piss.

Oj, er det helt feil nå? Spanske gutta jobber knallhardt og kan det å la motstandere løpe imellom. Vil du heller sett at de slår lange baller?

Nope. Bare provoserer.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mens karatespark er helt ålreit.

Selvfølgelig var det jo med vilje :roll: . Bare se hvordan Puyol krasjet inn i Casillas. Fotballspillere fokuserer bare på en ting, fotballen.

Ja, han var rimelig nær å ta den ballen. L|Zz0m 2 cm fra ballen. :roll:

Lenke til kommentar

On July 11, 2010, during the 2010 FIFA World Cup Final, Andrés Iniesta celebrated his 116th minute winning goal (the only goal of the game) by removing his jersey to reveal an undershirt with the words "DANI JARQUE SIEMPRE CON NOSOTROS" written on it, which translates to "DANI JARQUE ALWAYS WITH US."

En prestasjon i seg selv å kalle Iniesta for sympatisk. Han var den største skuespilleren på banen i dag ...

Kalte han aldri sympatisk, bare at hyllesten hans var elskbar. Utover det var han LANGT FRA den største skuespilleren der ute, selv om han falt lett når Heitinga ble utvist.

Lenke til kommentar

Hvor får du disse brillene som blokkerer muligheten til å se Robben? Jeg vil gjerne vite hvor du har kjøpt dem, for jeg tåler ikke trynet til fyren lenger...

Lenke til kommentar

Må si keeperne gjorde det godt i denne finalen!

Jeg hadde håpet på en bedre kamp ettersom begge lagene pleier å spille flott fotball, men sånn ble det dessverre ikke no.gif

Men hvor mange gule kort ble det egentlig? Jeg mistet helt tellingen tongue.gif

Heldigvis var det Spania som vant! Nederland spilte jo ikke akkurat fear...

Det ble nok gule for å si det slik :p

http://www.fifa.com/worldcup/statistics/matches/round=249721/match=300061509/index.html

Lenke til kommentar

Man merker at mange Nederlanske supportere i denne tråden sutrer over juks, og at spania var stygge. De er trangsynte etter min mening.

Spania vinner fortjent. Og De Jong og Vanbommel skulle begge hatt rødt kort lenge før ordinær tid. Nederland skulle egentlig ha spilt med 9 mann.

I mine øyne er det i såfall Nederland som jukser, da de kan hoppe inn med knottene først og stemple Alonso brystet. Slippe unna med gult der, er mer juks.

Helt enig!! Nederland og dere supportere er bare dårlige tapere! Sutrer så fælt. Hva sutrer dere/de over? Nederland skulle scoret da hvis de ville! Men det gjorde de ikke, pga. de var ikke bedre !

1. Selvfølgelig ville de vinne

2. De klarte ikke score

3. Det gjør ikke de andre bedre i en (fra begge sider) unfair kamp

Lenke til kommentar

Aj aj, vi mennesker, er vi ikke rare, når vi putter to kamre ned i et akvarium og ser på at blekkspruten forsyner seg med en musling fra et av kamrene og tror at det er en slags spådom? Blekkspruten på sin side tenker sikkert bare at det er mat. Merkelig at folk tror på at dette er en spådom, selv om vi er i 2010. :p

Har ikke vært spesielt interessert i fotball før, men har fulgt med litt i VM. Holder litt med Nederland, men tror egentlig Spania stikker av med gull.

Det er bekreftet, Paul kan se inn i fremtiden.

Endret av Vestaa
Lenke til kommentar

Man merker at mange Nederlanske supportere i denne tråden sutrer over juks, og at spania var stygge. De er trangsynte etter min mening.

Spania vinner fortjent. Og De Jong og Vanbommel skulle begge hatt rødt kort lenge før ordinær tid. Nederland skulle egentlig ha spilt med 9 mann.

I mine øyne er det i såfall Nederland som jukser, da de kan hoppe inn med knottene først og stemple Alonso brystet. Slippe unna med gult der, er mer juks.

Helt enig!! Nederland og dere supportere er bare dårlige tapere! Sutrer så fælt. Hva sutrer dere/de over? Nederland skulle scoret da hvis de ville! Men det gjorde de ikke, pga. de var ikke bedre !

1. Selvfølgelig ville de vinne

2. De klarte ikke score

3. Det gjør ikke de andre bedre i en (fra begge sider) unfair kamp

Sutrepaver!

Lenke til kommentar

Som de sier må det to til for å krangle. Blir kvalm av å se overspilling gang på gang, fra begge sider. Ellers må jeg si at Howard Webb gjorde en strålende jobb i en vanskelig kamp. Det eneste er den soleklare corneren de klarte og overse. Ellers er det litt stusslig å vinne VM med 8 scorte mål på 7 kamper. Spania har vært kjipe, rett og slett. Og usympatiske.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...