Gå til innhold

Kamptråd - Nederland vs Spania (FINALE)

Latias

VM  

115 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

Anbefalte innlegg

Jeg må få gratulere Spania. Jeg har jo reist rundt der to ganger som "backpacker" og snakker endel spansk.

Men jeg holdt med Nederland....

Begge lagene var omtrent jevngode og jeg gruer meg til Norge skal møte Nederland i EM kvalifiseringen. Vi kommer til å få bank.

Vi skal jo ikke det? Vi skal møte Portugal vi, Nederland møtte vi i VM kvalikken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Huff :nei: En beksvart dag for fotballen! Viser at juks lønner seg! :mad:

Det som er mest oppsiktsvekkende er at kommentatorne snakker som om alt med kampen var helt greit og at spanjolene viste seg som gode rollemodeller til fair-play

Semb:Skal vi virkelig hedre disse juksemakerne???

TV2:Ansett Pia Haraldsen som fotballekspert hos dere. Alle kan visst få jobb som det...

Nei, dette skandaleVM'et toppet seg ved at juksemakerne vant VM :nei:

Hva er det de jukser om??????!!!!! Det er en helt rettferdig kamp der Spania vant helt rettferdig! Det er en grunn til at Spania vant!!

Dommeren var i tillegg god! Nederland fortjente alle de gule kortene. De skulle hatt et par til! Til og med straffe.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Skal Spania liksom være juksemakerne og det drittspillende laget etter denne kampen? Nederland spiller bare destuktivt, kjedelig og har i tillegg Robben som diver og klager mer enn Spania til sammen. Vet ikke hva du har spist/røykt Step_up, om du ikke ser at Nederland spilte stygt og jukset mest hele kampen igjennom.

Spania er verdens beste lag, juks eller ei. Det er en grunn til at de var de største favorittene før dette mesterskapet, og både mot Tyskland og Nederland har de hatt spillet og fortjent å vinne.

Latterlig å skylde på at Nederland skulle hatt corner før Spania scoret. Spesielt siden Spania faktisk mistet ballen og Nederland fikk en ny mulighet. Det kunne like gjerne vært Nederland som hadde profittert på det. Spania skulle sikkert hatt et frispark som de ikke fikk tidligere i kampen, men det betyr ikke at det hadde blitt feil om Nederland hadde scoret.

Alle haters.. hvem skulle vært i finalen da? Verken Spania eller Nederland var mine egne favoritter før mesterskapet, og jeg var heller nøytrale til dem. Men slik som det har utviklet seg ville det gitt et helt feil signal om dette kjipe, destruktive Nederland hadde vunnet VM, når fintspillende og sympatiske Nederland i 74 og 78 tapte.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Siden Heitinga burde fått det er det mer enn rimelig å påstå at Puyol burde fått to, det lille som Heitinga holder i forkant av sitt andre gule kort er ikke i nærheten engang av det Puyol holder hele kampen gjennom.

Lenke til kommentar

Man merker at mange Nederlanske supportere i denne tråden sutrer over juks, og at spania var stygge. De er trangsynte etter min mening.

Spania vinner fortjent. Og De Jong og Vanbommel skulle begge hatt rødt kort lenge før ordinær tid. Nederland skulle egentlig ha spilt med 9 mann.

I mine øyne er det i såfall Nederland som jukser, da de kan hoppe inn med knottene først og stemple Alonso brystet. Slippe unna med gult der, er mer juks.

Lenke til kommentar

Bolanõs:Da ligger listen din utrolig lavt!

konformisten: :dontgetit:

Crispin:Mange dommeravgjørelser til fordel for Spania gir ikke mening. Ellers vet jeg ikke hvordan blindeforbundet ville likt dine utsagn om innlegg som kan såre andre mennesker... :nei:

Lenke til kommentar

On July 11, 2010, during the 2010 FIFA World Cup Final, Andrés Iniesta celebrated his 116th minute winning goal (the only goal of the game) by removing his jersey to reveal an undershirt with the words "DANI JARQUE SIEMPRE CON NOSOTROS" written on it, which translates to "DANI JARQUE ALWAYS WITH US."

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg hadde et helt objektivt syn på kampen da jeg ikke holder med noen av lagene, og må si at begge lag visste mye takter til dårlig sportsånd.

Hele diskusjonen preges av subjektive meninger om hvilket lag som ligger nærmest hjertet. Dermed blir argumentene: "Mitt lag gjorde ingenting. Ditt lag gjorde alt!"

Endret av Liquidkey
Lenke til kommentar

Man merker at mange Nederlanske supportere i denne tråden sutrer over juks, og at spania var stygge. De er trangsynte etter min mening.

Spania vinner fortjent. Og De Jong og Vanbommel skulle begge hatt rødt kort lenge før ordinær tid. Nederland skulle egentlig ha spilt med 9 mann.

I mine øyne er det i såfall Nederland som jukser, da de kan hoppe inn med knottene først og stemple Alonso brystet. Slippe unna med gult der, er mer juks.

Helt enig!! Nederland og dere supportere er bare dårlige tapere! Sutrer så fælt. Hva sutrer dere/de over? Nederland skulle scoret da hvis de ville! Men det gjorde de ikke, pga. de var ikke bedre !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...