Gå til innhold

Kamptråd - Nederland vs Spania (FINALE)

Latias

VM  

115 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herlig Spania! Fortjent seier, det beste laget vant. Iniesta er bare helt herlig, vanvittig spiller :love: Herlig å få høre hvem han hyllet etter sin scoring. Sympatisk og herlig fyr, til tross for en ene fæle filminga han hadde.

Godt å se Torres kan gå i alle fall, håper virkelig ikke det er noe alvorlig.

Lenke til kommentar

Og bare 2 min ekstratid? Feiringen tok jo 3 min og frisparket etterpå tok 1 min ...

Ekstratid er på ingenmåte 1:1 skala, det har den aldri vært og kommer aldri til å bli...

Men det fins grenser. Burde hatt minst 4 og gjerne 5 min i kamp som det ...

Lenke til kommentar

Og bare 2 min ekstratid? Feiringen tok jo 3 min og frisparket etterpå tok 1 min ...

Ekstratid er på ingenmåte 1:1 skala, det har den aldri vært og kommer aldri til å bli...

Og ekstraomganger pleier hvertfall ikke så lang ekstratid.

hæ?

Lenke til kommentar
La meg gjette, du holdt med Nederland?

Jeg ser bare juksemakernes sanne ansikt!

Endelig er dette triste sortiet slutt :D . Huff, nederlenderne må stå og applaudere juks!

De applauderer et lag som er bedre, og fortjente seieren mye mer. Takk for det sier jeg bare! Hadde Oranje vunnet en finale vha denne typen spill, ville hele skiten vært en total fiasko.

Lenke til kommentar

Men det fins grenser. Burde hatt minst 4 og gjerne 5 min i kamp som det ...

Nei. Det å legge til 3 min er det jeg vil se på lenge etter èn Ekstraomgang på 15 min. Men jeg trur ikke nederland hadde klart det uannsett. Spania hadde spillt sikkert, siden det var tross alt casillas som hadde ballen som dødball da fløyta gikk

Lenke til kommentar

Endelig er dette triste sortiet slutt :D . Huff, nederlenderne må stå og applaudere juks!

De applauderer et lag som er bedre, og fortjente seieren mye mer. Takk for det sier jeg bare! Hadde Oranje vunnet en finale vha denne typen spill, ville hele skiten vært en total fiasko.

Hardere taklinger kontra teatralske fakter? Synes ikke Spania var et så fantastisk mye bedre lag som dere skal ha det til. Ble flau av pingle-faktoren på den banen i kveld.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Nå er du drøyt blind, viss spania jukset, så kan man jo ikke unngå å nevne at nederland jukset bra mye de også. Eller prøver du bare å fyre opp stemninga? For det du skriver gir jo overhode ikke mening :!:

Anbefaler folk å gå inn på forumet til www.vg.no, vanvittig mye tåpelig og morsomme ting som blir skrevet :thumbup:

Lenke til kommentar

Ja, egentlig så burde Brann vært med i VM og da hadde de grusa alt og alle. Verste kjerringa av alle spillere, spiller faktisk for Nederland. Nå kan han gå hjem og sutre som ei kjerring. Satser på at avisene legger mye av skylda på Robben.

Lenke til kommentar

Jepp. Kanskje ikke så rart i når man vinner hver eneste kamp med 1-0? (Med unntak av Chile-kampen).

Honduras.

8 mål er svakt, men Spania har vel å merke vært utrolig ineffektive. Blir dumt å stemple dem som kjedlige basert på antall mål. De fremprovoserer i snitt veldig mange sjanser.

Lenke til kommentar

Huff, dette må være korrupsjon. Bortimot alle de gule kortene til Nederland er feil, så ikke skikkelig etter på målet, men mener at spilleren i den første situasjonen var onvolvert i målet og dermed offside. Spania skulle hatt ett rødt kort og straffe mot. Alt for lite tillegg, Nederland sitt røde er jo latterlig. Spanjolene filmet seg gjennom hele kampen.

Dette må være den største skandalen i VM-historien. Det er en enorm svart flekk på spanjolenes trofe i dag. Jaja, VM viste at juks blir belønnet! :nei:

Helvetes juksemakere av noen forp.... spanjoler! :mad:

Hahaha, dette er det suverent mest latterlige innlegget jeg har lest på forumet. Så godt som alle kortene var korrekte. Xavi ble snytt for straffe, da en fyr takler foten hans slik at han sparker seg selv i det andre beinet istedet for ballen, når han er alene gjennom. Hadde også vært rødt til Nederland. Det var ikke offside i den første situasjonen heller, på Torres pasning. Van Bommel skulle hatt et blodrødt kort for overgrepet på Xabi. Puyol kunne fått rødt, men det var utenfor og hadde vært frispark. Så ei klar filming på Spania, og det var Iniesta sin helt på slutten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...