Gå til innhold

Kamptråd - Nederland vs Spania (FINALE)

Latias

VM  

115 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff, dette må være korrupsjon. Bortimot alle de gule kortene til Nederland er feil, så ikke skikkelig etter på målet, men mener at spilleren i den første situasjonen var onvolvert i målet og dermed offside. Spania skulle hatt ett rødt kort og straffe mot. Alt for lite tillegg, Nederland sitt røde er jo latterlig. Spanjolene filmet seg gjennom hele kampen.

Dette må være den største skandalen i VM-historien. Det er en enorm svart flekk på spanjolenes trofe i dag. Jaja, VM viste at juks blir belønnet! :nei:

Helvetes juksemakere av noen forp.... spanjoler! :mad:

La meg gjette, du holdt med Nederland?

Lenke til kommentar

Fortjent seier til Spania, uten tvil. Kjenner at Nederlenderne gjør meg kvalm på grunn av et horibelt spill der de fokuserer alt for lite på ball, og i tillegg klager de seg ihjel. Også har du Robben da, som kan plasseres i en egen kategori.

Fortjent uten tvil! Ja, begge lager filemr til tider, men når begge gjør det, betyr det ingenting.

Endret av Selvin
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg må bare spørre folkene her inne. Syns dere Spania spiller flott/underholdende fotball ?

Definitivt!

Man kan diskutere om dommeren har vert under par eller ikke, men en ting er sikkert og det er at Nederland ikke ble tatt i fra seieren som en følge av dømmingen. Det gikk begge veier.

Lenke til kommentar

Spania har vel også overtatt Oscar'en fra Italia?

Jaja, jeg vet Robben kan hyle til tider, men å se Spanjolene vri seg i smerte for så å hoppe opp 2 sekunder senere og sprinte 100 meter blir så latterlig til tider.

Og det gjorde ikke Nederlenderne!!!!!???????

Lenke til kommentar

Spanjolene har blitt mer kjerringer enn Italia, gratulerer.

Nei nei. Gjelder bare et par spanske spillere.

Ellers syns jeg at Nederland ikke har vært imponerende i VM. Greit at de slo Brasil, men ellers har det ikke vært imponerende. De hadde bra 2.omgang idag, men Robben bør vel ta en del av skylda for at de ikke ble verdensmestere.

Lenke til kommentar

På ingen måte. Robben i seg selv er jo ekvivalent med hele det spanske laget til sammen.. Tåpelig av Nederlenderne, skitten kamp. Spesielt van Bommel, helt horribelt rett og slett.

Lenke til kommentar

Definer det. Robben er en sutre kopp av de sjeldene så det er sagt.

Jeg syntes Spania vinner fortjent. Nederland er gode, men de var ikke gode nok i dag, desverre. Jeg har gjennom hele VM holdt med Spania og nederland. Så hadde ingen favoritter som skulle vinne, før kampen. Håpet på en god kamp selvom. Til tross jeg holdt med begge lag, tok det ikke lang tid fær jeg håpet det var spania som skulle vinne. Måten nederland spiller 1. omgang på ødelegger tilliten og kjærligheten jeg har for dem i kampen. Robben er god, men unskyld språket en forbanna sutrekopp. Han syter for det meste og bruker kjeften mer enn nødvendig.

Endret av Erav
Lenke til kommentar

Huff :nei: En beksvart dag for fotballen! Viser at juks lønner seg! :mad:

Det som er mest oppsiktsvekkende er at kommentatorne snakker som om alt med kampen var helt greit og at spanjolene viste seg som gode rollemodeller til fair-play

Semb:Skal vi virkelig hedre disse juksemakerne???

TV2:Ansett Pia Haraldsen som fotballekspert hos dere. Alle kan visst få jobb som det...

Nei, dette skandaleVM'et toppet seg ved at juksemakerne vant VM :nei:

Lenke til kommentar

Hva faen slags oppvisning er det jeg er vitne til? Det var en parade av skuespill og overdrivelser fra begge lag. Voksne trente menn kaster seg i smerte, holder seg til ankelen, med det ene øyet åpent for å få med seg dommeravgjørelsen, i taklinger som strengt tatt ikke er kvalifisert til frispark en gang.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg synes begge lagene er i overkant teatralske, og små ekle, men å si at spania var verre enn nederland blir jo bare vås. Nederland var i en egen klasse selv om det var to rimelig usympatiske lag utpå der. Blir jo helt feil å gå slik i strupen på kun et lag, de fortjener pepper begge to.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...