Gå til innhold

Kamptråd - Nederland vs Spania (FINALE)

Latias

VM  

115 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

Anbefalte innlegg

Webb's desperasjon etter å markere seg ødelegger mye av kampen. Hele flyten gikk i dass. Kortene hagler.

De fleste kortene var fullt fortjent. Dette var en stygg finale. I tillegg til Heitinga, skulle følgende på Oranje ha vært utvist: van Bommel, de Jong og Robben.

Helt greit at Spania vinner, selv om jeg blir kvalm over at Iniesta blir matchvinner. Han har vært egosentrisk til tusen i dag, og fortjener ikke dette. Men, sånn kan det gå.

Ellers. Mediokert VM. Det jeg vil huske fra dette mesterskapet mest er at dette var det første mesterskapet hvor tribunekultur rett og slett ble overdøvet.

Kortene er greie synes jeg også

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må bare spørre folkene her inne. Syns dere Spania spiller flott/underholdende fotball ?

Synes ikke Spania har spilt noe særlig flott eller underholdende fotball i dette VM-et, noen ganger har de briljert. Eneste grunn til at jeg holdt med Spania var fordi Nederland har vist seg å være et drittlag av dimensjoner.

Lenke til kommentar

Jeg må bare spørre folkene her inne. Syns dere Spania spiller flott/underholdende fotball ?

Hva er lite underholdende med spillet til Spania? De spiller flott fotball.

De sentrer frem og tilbake som tiåringer på skolelaget.

Piss.

Nederland ligger med 11 mann på egen banehalvdel og ligger så kompakt at det ikke var rom til å spille noe særlig mer enn på tvers, fram og tilbake og prøve å åpne opp rom.

Lenke til kommentar

Etter 116 minutter scorte iniesta, og ikke før 118 minutter hadde gått; det vil si 2 minutter etter scoringen skjedde, fikk Nederland startet spillet igjen. I tillegg til at Spania drøyet 1 minutt med frisparket samt sparket bort ballen etter det var blitt blåst.

Selv om jeg håpet de ville vinne, er det veldig usympatisk gjort.

du, herregud ! 2 min går uansett hvem som scorer! Det skjer hver gang!

Nederland spilte som griser og Spania fortjente å vinne. Spania spilte bra hele kampen!

Endret av 24erBest
Lenke til kommentar

Kan ikke si jeg unner Spania seieren. Kvalmt patetisk gestikulering for å påvirke dommeren.

Men fint at de ventet i det lengste å score vinnermålet. Jeg fryktet scoring etter 3 minutter, og påfølgende 87 minutter tversoverpasninger på egen banehalvdel.

Lenke til kommentar

Hva er lite underholdende med spillet til Spania? De spiller flott fotball.

De sentrer frem og tilbake som tiåringer på skolelaget.

Piss.

Oj, er det helt feil nå? Spanske gutta jobber knallhardt og kan det å la motstandere løpe imellom. Vil du heller sett at de slår lange baller?

Lenke til kommentar

Gratulerer Spania. Relativt kjedelig spill fra begge lag. Nederland hadde litt mer av det jeg likte, men de spilte så dirty at jeg ble kvalm. Masse klaging til dommer, stygge taklinger og så har vi Robben, som kan settes i en egen kategori.

Klaging til dommeren? Måten spanjakkene flokker seg som ulver rundt Webb etter hver jævla avgjørelse er kvalmt. Det er bare ekkelt. Spania etter Aragones er katastrofe. Robben var Nederlands beste i dag. Synd han er en douche oppå det hele. Dog, ikke noe verre enn resten av småkattene utpå der.

• Liker 1
Lenke til kommentar

For min del som Nederlender så er det bare å gratulere Spania, noen må vinne.

Tragedien er den dømmingen som gjøres i dag, er dessverre avgjørende i dag... Nå skal det sies at Webb hadde en vanskelig kamp, dog feks corneren i forkant av målet er jo soleklart... Helt utrolig at den ikke dømmes på.

Minner meg om Hellas sin EM triumf.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...