Gå til innhold

Kamptråd - Nederland vs Spania (FINALE)

Latias

VM  

115 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Webb's desperasjon etter å markere seg ødelegger mye av kampen. Hele flyten gikk i dass. Kortene hagler.

Ja, man kan jo undres hvorfor...

Å ja. Eg skreiv jo at alle kortene var feilaktige. Ja.... Godt observert. Takker for innspillet.

Skulle jo vært rødt det. Så dårlig av dommeren vil eg si....

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

En seier for fotballen. Uten tvil. Før mesterskapet hadde jeg inget vont blod mot Nederland, men etterhvert som mesterskapet gikk var det lett å se hvordan de ønsket å spille; Stygt, destruktivt og jævlig. Dette er ikke Nederland, det er ikke det Nederland står for. Det hjelper heller ikke at de ikke får som fortjent; I dette mesterkskapet skulle Nederland hatt flere røde kort. Robben er fantastisk, men han hadde fått styrk karakter på skuespillerskolen, at dommeren lar seg lure er for meg også et stort spørsmålstegn.

Spania imponerer heller ikke, men etterhvert som kampen går produseres det sjanser som kun Gud har svar på hvorfor det misses på.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Etter 116 minutter scorte iniesta, og ikke før 118 minutter hadde gått; det vil si 2 minutter etter scoringen skjedde, fikk Nederland startet spillet igjen. I tillegg til at Spania drøyet 1 minutt med frisparket samt sparket bort ballen etter det var blitt blåst.

Selv om jeg håpet de ville vinne, er det veldig usympatisk gjort.

Lenke til kommentar

Webb's desperasjon etter å markere seg ødelegger mye av kampen. Hele flyten gikk i dass. Kortene hagler.

De fleste kortene var fullt fortjent. Dette var en stygg finale. I tillegg til Heitinga, skulle følgende på Oranje ha vært utvist: van Bommel, de Jong og Robben.

Helt greit at Spania vinner, selv om jeg blir kvalm over at Iniesta blir matchvinner. Han har vært egosentrisk til tusen i dag, og fortjener ikke dette. Men, sånn kan det gå.

Ellers. Mediokert VM. Det jeg vil huske fra dette mesterskapet mest er at dette var det første mesterskapet hvor tribunekultur rett og slett ble overdøvet.

Lenke til kommentar

Huff, dette må være korrupsjon. Bortimot alle de gule kortene til Nederland er feil, så ikke skikkelig etter på målet, men mener at spilleren i den første situasjonen var onvolvert i målet og dermed offside. Spania skulle hatt ett rødt kort og straffe mot. Alt for lite tillegg, Nederland sitt røde er jo latterlig. Spanjolene filmet seg gjennom hele kampen.

Dette må være den største skandalen i VM-historien. Det er en enorm svart flekk på spanjolenes trofe i dag. Jaja, VM viste at juks blir belønnet! :nei:

Helvetes juksemakere av noen forp.... spanjoler! :mad:

Lenke til kommentar

Etter 116 minutter scorte iniesta, og ikke før 118 minutter hadde gått; det vil si 2 minutter etter scoringen skjedde, fikk Nederland startet spillet igjen. I tillegg til at Spania drøyet 1 minutt med frisparket samt sparket bort ballen etter det var blitt blåst.

Selv om jeg håpet de ville vinne, er det veldig usympatisk gjort.

I en VM-finale står det så mye på spill at selv Moder Teresa kunne blitt ufin utpå der. Det er litt av problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...