Simenoyen Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 HDR Hva er det beste og det enkleste HDR programmet? Har prøvd EasyHDR og Photomatix. Synes de er litt avansert.... Noen som vet? Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Photomatix er vel uten tvil det mest brukte, men bare du selv kan utrope det til "det beste" for deg. Les alt du kommer over av relevant informasjon på dere nettside, og kanskje kjøpe en bok eller to hvis du seriøst vil lære deg å mestre HDR. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Photomatix avansert?! Neinei, det er det enkleste programmet å bruke... Men om du har CS5, prøv HDR funksjonen der, veldig forbedret siden CS4 versjonen, stor mulighet til å styre alt selv... Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Dette kommer snart og har så langt jeg har sett fått mye bra omtale: http://www.niksoftware.com/hdrefexpro/usa/entry.php Lenke til kommentar
Exelcius Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Prøvd veldig mange hdr-programmer, alle jeg fant når jeg var ny innenfor det, og Photomatix var for meg det letteste, og det beste. Etter litt bruk skjønner du det fort, bare ikke gi opp fordi det er litt gresk i begynnelsen. Lenke til kommentar
Jan112 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) HDR Hva er det beste og det enkleste HDR programmet? Har prøvd EasyHDR og Photomatix. Synes de er litt avansert.... Noen som vet? Mener hdr funksjonen i CS5 er den absolutt beste..har alt annet av hdr programmer,men den i CS5 er i mine øyne den beste so far...vel å merke når du bruker raw filene og ikke jpeg filer Endret 12. september 2010 av Jee113 Lenke til kommentar
arela Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Nik HDR er/blir vel en plugg-in som krever Photoshop slik jeg har forstått det, men den ser veldig bra ut på promovideoene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå