Gå til innhold

God rooter for trådløst, FORT

Anbefalte innlegg

Trenger en rooter som takler mange trådløse enheter(6++) på en gang, stabilt! Min Jensen Scandinavia er fullstendig ustabil om sommeren, når alle søskenene i familien er hjemme. Kan bruke opp til 1000kr, og for disse pengene vil jeg ha det beste jeg kan få. Skal gi beskjed til en som skal kjøpe for meg i butikk i morgen, så må vite hvilken rooter og hvor jeg får kjøpt den fort. Kjøpet vil skje i Trondheim, så fortell hvor jeg kan kjøpe den rooteren du anbefaler. Gidder ikke vente på forsendelse i posten.

Tnx and b quick! :new_woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Netgear er både billig, stabilt og du får mye for pengene (eks gigabit nettverk) Det er like enkelt og sette opp en nettgear router som en jensen router. Sjønner egentlig ikke hvorfor elkjøp foreslår jensen til alle og en vær. (Har også prøvd jensen for en liten stund sidem og jeg syns den er noe møkk)

Har selv en Netgear. Som har opptil 9+ maskiner tilkoblet. Så stabil er den.

Mvh

William

Endret av Wilyes
Lenke til kommentar

En D-link DIR-655 er stabil og meget rask trådløst. Priser fra ca 650.

http://www.siba.no/P...aspx?id=1459300

PS: Jensen og ustabilitet er synonymer, og dette er en gjenganger her i forumet. Faktisk noen av disse Jensenrouterne som kneler bare man har iTunes på en datamaskin....

Det kan kanskje hjelpe å oppdatere firmware, men tviler på at den blir bra nok for hele hurven hos deg :-)

Endret av la7dfa.com
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...