Eplehode Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Noen tips til parfyme for gutt 18 år ? Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Jean paul guiliter, tror jeg den heter. jeg digger den hvertfall Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Tips? Dra til Steen & Strøm Magasin (eller en lokal parfymeforretning) og begynn å test parfymer. Parfymer er så individuelt at det er vanskelig å gi tips. Jeg kan f.eks. ikke vite om du vil ha en fresh, søt eller krydret parfyme. Om den er til kveldsbruk eller hverdags (noe som dog ikke er så viktig å følge). Men prøv bare å holde deg unna de virkelig enkle, kommersielle duftene. Prøv å utfordre deg selv litt. Hvis du dog ønsker noen litt enklere, kommersielle parfymer kan jeg anbefale Lacoste Red. Bruker den på sommeren og generelt på lyse dager. Den er fresh og søt og relativt enkel. På kvelden og på mørkere dager kan jeg finne på å slenge på Armani Code som er mer krydret og mer maskulin, men allikevel ikke så veldig kompleks.. Endret 8. juli 2010 av lokeland 2 Lenke til kommentar
Homme Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Jean paul guiliter, tror jeg den heter. jeg digger den hvertfall Sammen med 99% av alle ungdomskole-(og forsåvdt vgs) kids.. Hør på Lokeland du, forskjellige parfymer kan lukte forskjelling fra en person til en annen, så lukt deg frem. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Gucci by Gucci Sport og Burberry Sport er i hvertfall gode sommerparfymer Lenke til kommentar
Timster Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Jeg er 19 og har, Lacoste RED: Synes den dør ut fort men før den gjør det, lukter den friskt av frukt og sommer. Davidoff Cool Water: Lukter litt sterkt med mint tendenser, kjølig lukt, lukter rent synes jeg. Armani Mania: Sitrusaktig og kjølig frisk lukt, den jeg bruker mest for tiden. Bvlgari Aqua pour Homme: Lukter nesten som aqua di gio armani, passer nå om sommeren. Venter på: Loris Azzaro chrome og muligens Versace Blue jeans om jeg tør:P Sjekk ut denne linken og les på siden til høyre. Der er det mange populære som det er vanskelig å tråkke feil med, men du burdte lukte de før du bestiller. http://www.basenotes.net/fragrancereviews/ Jeg er langt fra noen ekspert og har nettopp begynt å kjøpe slikt selv, men synes det er spennende å kjøpe nye å bruke dem:D Lenke til kommentar
SML Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Emporio Armani Diamonds er en grei førstegangsparfyme som ikke koster all verden, og som varer nogenlunde lenge i forhold til mange andre parfymer Den lukter i tillegg godt. Som nevnt ovenfor, STYR UNNA JEAN PAUL GAULTIER for guds skyld. Hver eneste 14-åring eier den, den lukter også ekkelt imo. Endret 13. juli 2010 av SML Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 ^ What he said. Alt annet er for fjortisser med snusleppe og moped. Lenke til kommentar
H5N1 Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Jeg anbefaler å finne en butikk med en mannlig, homofil ekspeditør. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 ^ What he said. Alt annet er for fjortisser med snusleppe og moped. Vel, jeg er hverken fjorten, snuser eller kjører moped, men allikevel bruker jeg ikke YSL Homme. Er noe galt med meg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Tja, det kan diskuteres. Det kommer helt an på hvilken parfyme du bruker. Min erfaring tilsier at Jean Paul og andre parfymer det reklameres heftig for blir brukt av mennesker uten dannelse. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 (endret) Begynner i tredjeklasse studiespesialisering, så jeg er vel uten utdannelse. Jeg mener allikevel at CK IN2U, Gant Advendure, Van Gils: Between Sheets og Gucci by Gucci Sport (min duftsamling atm) ikke utstråler dumhet EDIT: typo D: Endret 23. juli 2010 av Noburu Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Dannelse får man ikke bare fra skolen. Og at duftsamlingen din utstråler dumhet, du om det! Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Ouch, skrivefeil. Siden det er sent kan jeg tilgi meg selv Jeg leste kanskje litt fort over innlegget ditt, dannelse kommer selvfølgelig ikke av utdannelse. :| Lenke til kommentar
Tubamann Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Jeg anbefaler å prøve så mye så mulig før man kjøper noe Jeg kjøper f.eks. veldig mange prøverør -- det er ikke dyrt, og utvider horisonten masse. Jeg har ikke kjennskap til samtlige i denne, men går god for mange av de! Etter min erfaring må man lete litt utenom de store butikkene før man finner noe godt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå