Tiknopral Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Bygger en pc til min bror, har da et asus p4b533 hovedkort. Det har oppstått et lite problem, h.d.d led kabelen er ikke anvist hvor skal være, mulig jeg begynner å se dårlig, men er det noen er ute som kan hjelpe meg med riktig plasering av denne Lenke til kommentar
Paddington Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 prøv manualen: http://www.asus.com.tw/support/download/se...1148_p4b533.zip Lenke til kommentar
Tiknopral Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 Ja har nettopp lastet den ned, fulgte ikke med i esken , ser hva jeg finner her , men pleier jo og stå på hovedkortet, men kunne ikke finne det på denne modellen.... Lenke til kommentar
Mr-Smith Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 dette er vel en av de punktene asus har glemt av i manualen, hd led tilkoblingen finner du rett over de andre. Den står helt for seg selv Lykke til Lenke til kommentar
Tiknopral Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 Takker så mye for hjelpen, det ordnet seg nå ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå