Gå til innhold

htc hero: hvor mangen widget's og apps er det plass til på 4 eller 8 gb?

Anbefalte innlegg

noen som vet hvor mangen widget's og apps er det plass til på 4 eller 8 gb? viss det spiller noen rolle er det snakk om htc hero.

vil jeg angre på å bare ha 4gb? bør jeg ha 8?

jeg ser på meg selv som en alt-som-er-nytt-og-teknisk-er-kult-type, så jeg kommer nok til å ha ganske mangen programmer lasted ned fra android market...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Widgets og apps installeres i telefonens interne minne, ikke på minnekortet (med mindre du installerer custom ROM og bruker APPS2SD -- noe som bryter garantien.)

Det spiller med andre ord ingen rolle hvor stort eller lite minnekort du kjøper, da det ikke brukes til widgets og apps. Minnekortet brukes i stedet til musikk, bilder, videoer og som lagring til applikasjonsdata. Det vil si at hvis du f.eks. installerer Spotify så ligger selve programmet i internminnet mens låtene du laster ned ligger på minnekortet.

Lykke til :)

Lenke til kommentar

[quote name=snubbel' date=' 8. juli 2010 - 21:13'

timestamp='1278616394' post='15911913]

Widgets og apps installeres i telefonens interne minne, ikke på minnekortet (med mindre du installerer custom ROM og bruker APPS2SD -- noe som bryter garantien.)

Det spiller med andre ord ingen rolle hvor stort eller lite minnekort du kjøper, da det ikke brukes til widgets og apps. Minnekortet brukes i stedet til musikk, bilder, videoer og som lagring til applikasjonsdata. Det vil si at hvis du f.eks. installerer Spotify så ligger selve programmet i internminnet mens låtene du laster ned ligger på minnekortet.

Lykke til :)

hvor stort er internminnet på htc hero da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...