Diskutant Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 noen som vet hvor mangen widget's og apps er det plass til på 4 eller 8 gb? viss det spiller noen rolle er det snakk om htc hero. vil jeg angre på å bare ha 4gb? bør jeg ha 8? jeg ser på meg selv som en alt-som-er-nytt-og-teknisk-er-kult-type, så jeg kommer nok til å ha ganske mangen programmer lasted ned fra android market... Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Widgets og apps installeres i telefonens interne minne, ikke på minnekortet (med mindre du installerer custom ROM og bruker APPS2SD -- noe som bryter garantien.) Det spiller med andre ord ingen rolle hvor stort eller lite minnekort du kjøper, da det ikke brukes til widgets og apps. Minnekortet brukes i stedet til musikk, bilder, videoer og som lagring til applikasjonsdata. Det vil si at hvis du f.eks. installerer Spotify så ligger selve programmet i internminnet mens låtene du laster ned ligger på minnekortet. Lykke til Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2010 [quote name=snubbel' date=' 8. juli 2010 - 21:13' timestamp='1278616394' post='15911913] Widgets og apps installeres i telefonens interne minne, ikke på minnekortet (med mindre du installerer custom ROM og bruker APPS2SD -- noe som bryter garantien.) Det spiller med andre ord ingen rolle hvor stort eller lite minnekort du kjøper, da det ikke brukes til widgets og apps. Minnekortet brukes i stedet til musikk, bilder, videoer og som lagring til applikasjonsdata. Det vil si at hvis du f.eks. installerer Spotify så ligger selve programmet i internminnet mens låtene du laster ned ligger på minnekortet. Lykke til hvor stort er internminnet på htc hero da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå