Thad Castle Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Har sett litt rundt på nettet, og funnet meg to par med ørepropper som virker gode. Lurer på om noen her har erfaringer, eller meninger om hvilke av de to jeg skal gå for. Evt. andre forslag i samme prisklasse. 500 kr pluss minus http://www.amazon.co.uk/AUDIO-TECHNICA-ATHANC3-CANCELLING-PORTABLE-EARPHONES/dp/B0015BYKGI/ref=cm_cr_pr_product_top http://www.amazon.co.uk/Ultimate-Ears-SuperFi-5vi-Earphones/dp/tech-data/B001TDKHVE/ref=de_a_smtd Takker for alle seriøse svar Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Jeg har ikke erfaring med de proppene der, men jeg har hørt mye godt om Ultimate Ears og Audio-Technica. Om du ikke har allerede har gjort det kan du jo også ta en titt på Sennheiser CX300-II, AKG K 330, AKG K 340, og Beyerdynamic DTX 60 og Beyerdynamic DTX 80, så har du flere alternativer Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 10. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2010 Etter litt googling rundt på nettet har jeg funnet ut at folk generelt er ganske skeptiske til aktiv lyddemping i propper, som i Audio Technica sitt. Er det noen som har erfaringer med dette? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Jeg er i hvert fall veldig fornøyd med mine Klipsch Image S4. Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 10. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2010 Jeg er i hvert fall veldig fornøyd med mine Klipsch Image S4. Har sett litt på de også, men jeg har hørt at de ganske lett går i stykker. Tror ikke jeg tør å bruke såpass mye penger på noe som ødelegges så lett. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Hvorvidt de går fort i stykker vet jeg ikke selv, ettersom mine lever i beste velgående. Selv har jeg brukt mine nesten hver eneste dag til og fra studiested uten problemer, men skal de brukes til jogging og lignende kan det jo hende det dukker opp problemer. Kom forøvrig på det eneste jeg har å utsette på de, nemlig at kablene blir noe stive når det er kaldt ute. Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 12. august 2010 Forfatter Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Ende opp med Audio Technica ath-anc3. De annbefales på det varmeste, speielt til de som har lyst på nosie cancellation, men har ett ganske begrenset budsjett Endret 12. august 2010 av MaN U Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Ende opp med Audio Technica ath-anc3. De annbefales på det varmeste, speielt til de som har lyst på nosie cancellation, men har ett ganske begrenset budsjett Da stoler jeg på anbefalingen din. Kjøpte nettopp disse fra ebay til 630kr inkludert frakt. Skal bruke de til å høre på lydbok på tbanen Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Hvorfor prøver du ikke å finne norske forhandlere for de pluggene som ser gode ut? Flesteparten av forhandlererne på amazon.com shipper ikke en gang internationalt. Hvis du kjøper fra US, blir det fraktkostnader på rundt 180 kr og du må betale 25% mer enn den ordinære prisen. Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Fordi det ikke var noen norske butikker som solgte den (bortsett fra Pixmania, som jeg har dårlig erfaring med). 630 kr var inkludert $19 med frakt. Moms er det sjelden man må betale fra ebay. Uansett om jeg må betale moms ble det billigere fra USA. Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Er veldig fornøyd med disse hodetelefonene Overrasket over hvor mye bass det er i de. Men det er en del som mangler i lydbildet i forhold til f.eks mine Beyerdynamics 770 (men hadde ikke forventet noe annet). Støydempingen er også veldig bra. Endret 1. september 2010 av obergeru Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 Hvem trenger vel norske forhandlere når en får det billigere fra utlandet Lenke til kommentar
Tomat1 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Hei! Jeg ville gått for Denon AH-C751. Det er øreplugger som jeg selv kjøpte for 1700kr for ikke så lenge siden. Nå er det tilbud 600kr,- Jeg var vandt med lyden fra koss porta pro headsettet, som alle bruker, og jeg ble litt overrasket over hvor dårlig de faktisk var i forhold til disse. http://www.hifiklubben.no/kundeklubb/30-ars-jubileum/jubileumstilbud/denon_ah-c751-_hodetelefon_sort.htm Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 14. september 2010 Forfatter Del Skrevet 14. september 2010 Har allerede gått for Audio Technica ath-anc3, men det tilbudet du linker til virker veldig bra. Angrer nesten litt på kjøpet mitt. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Du er ikke alene, kjenner nesten at det frister med et par fra Denon nå som prisen er så sinnsykt lav! Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 Du er ikke alene, kjenner nesten at det frister med et par fra Denon nå som prisen er så sinnsykt lav! Bare for å ha dem liksom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå