patrik0303 Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) telefoner. heii jeg skal ha en telefon, men jeg trenger litt hjelp, jeg kan bare det teorien på tlf, men hvem er mest brukervennlige? sony ericsson xperia x10 eller htc hd min Endret 8. juli 2010 av cyclo Tittel endret da original tittel brøt med retningslinjene Lenke til kommentar
patrik0303 Skrevet 8. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2010 x10 hvordan er den å bruke, hvordan er gps? Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Samsung Galaxy Spica? billig + at du får android Lenke til kommentar
patrik0303 Skrevet 8. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2010 Samsung Galaxy Spica? billig + at du får android men det er samsung (dårlig erfaring med samsung). har dem forbedret seg så mye i det siste a? Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Samsung Galaxy Spica? billig + at du får android men det er samsung (dårlig erfaring med samsung). har dem forbedret seg så mye i det siste a? Ja, jeg tror at dem har forbedret seg noe veldig, men kameraten min har en spica og han er veldig fornøyd Lenke til kommentar
elcurry Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Ville vel generelt gått for en androidtelefon framfor en windows mobile-telefon. Jeg syns i allefall WM blir i meste laget kronglete å bruke med fingrene. OSet er også gammeldags og skal erstattes med Windows Phone. Lenke til kommentar
patrik0303 Skrevet 8. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2010 Samsung Galaxy Spica? billig + at du får android men det er samsung (dårlig erfaring med samsung). har dem forbedret seg så mye i det siste a? Ja, jeg tror at dem har forbedret seg noe veldig, men kameraten min har en spica og han er veldig fornøyd [/quote da blir det tenking på meg i kveld da. Ville vel generelt gått for en androidtelefon framfor en windows mobile-telefon. Jeg syns i allefall WM blir i meste laget kronglete å bruke med fingrene. OSet er også gammeldags og skal erstattes med Windows Phone. fått med meg det med WM, så det blir nok en android tlf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå