MatseMats Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Så var det sommer, og jeg skulle taste inn Ipconfig for å finne min ip på sommerlaptopen. (Acer aspire one D250) Men jeg finner ikke en død mus engang!! Testa også ut Ipconfig/all; fortsatt ingen ting. Jeg prøvde å installere ny driver til min Atheros AR5007EG men intet resultat. Å skru av og på den bryteren som er utenpå datamaskinen til internettet fungerte heller ikke. Pleide å bruke mobilt bredbånd på datamaskinen også, men siden adressen jeg får av den er helt ubrukelig så fjernet jeg den ganske enkelt. Stilte også på at jeg ville bruke windows til å fikse alt internettklusset, slik som den gjorde før jeg fikk meg 3G. Om jeg søker etter vårt trådløse internett så finner jeg det, men kan ikke koble til (men nå er det først og fremst den ip saken jeg trenger) TAKKER INDERLIG masse for all hjelp! Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Gå inn i egenskaper for nettverkskortet ditt. Der finner du muligens at det er haket av foran noe som heter Sesam. Fjern haken å prøv å koble til. Ikke sikker på om det løser prob, men har vært borti samme problemet en gang før og mener dette var en ting som måtte gjøres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå