Gå til innhold

TG02, en skuffende start?

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om ting som har med TG02 å gjøre så langt? Legg GJERNE igjen kommentarer om billett systemet, oppførsel og informasjon fra crewet, men bare saklige ting helst.

Personlig synes jeg at det hittil kun har vært tomme løfter og trøbbel. Jeg mista selv 4 billetter jeg hadde registrert. Jeg får vite (etter alt for lang tid) at jeg ikke vil se noe mer til disse ettersom jeg ikke betalte med en gang (noe som jeg prøvde, men ikke fikk lov til av partyticket.net). Andre erfaringer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

begynte 10 på 6 her om dagen å reloade sia, servern knela raskt oppdaga jeg, etter noen timer fikk jeg lagt inn bestillingen. Men fikk ikke gjennomført den, så jeg sendet seff "klagemail", etter noen tiler hadde jeg fått svar fra 2 forskjellige personer på samme mail, og betallt billetten min! :wink: HURRA!

dÆKK!

Lenke til kommentar

Har sittet i timesvis å ventet på info fra dem. Fikk beskjed i går natt (2.00) bilettene skulle bli lagt ut til salg klokken 18:00 idag, ingen ville kommentere noe idag, og faktiskt kicka folk som spurte om bilettene.

Uten noen informasjon la de ut bilettene for salg en gang før fire i dag, sikkert etter 3...

Da jeg tok en titt litt på 4, var alt utsolgt :'(

Jau, da har jeg en 650 kroners bussbilett, men ikke de 3 bilettene jeg skulle hatt. Er det ikke morsomt?

Mvh

Allyse

Lenke til kommentar

Jeg var på nett klokken 18:00 og opplevde det samme som alle andre, men gokk inn igjen ca klokken 9, og gikk igjennom hele rutinen. (untatt betaling). Så Tirsdag gikk jeg på posten å skulle sette inn siste rest før jeg skulle betale (med giro fra postens lokaler), men tenkte at jeg liksom måtte bruke min kjære nettbank (som jeg nettopp har fått). Takk gud og lov for det!!. Og et par minutter etter jeg hadde betalt, fikk jeg beskjed om at serveren var nede. Onsdag sjekket jeg for sikkerhetens skyld, og da hadde jeg fått alle 8 billettene som jeg skulle ha fått og registrerte de på vennene mine og en til meg selv seff. :grin:

*YES* I'm going to TG, og jeg føler med alle som ikke kan...

BTW. Partyticket var ikke akkurat kongen på haugen, men bedre en å sitte som nr 6000 i kø på telefonen med Billettservice!

Lenke til kommentar

Jeg er ganske egoistisk! Er faktisk glad for at det ble kluss med forbindelsen til VISA og MasterCard i begynnelsen (det var faktisk det som skapte forsinkelser) ellers ville jeg kanskje ikke fått billett kl.0930 på tirsdag :smile:

Er det veldig mange som har mistet billetter pga betaligns tull? Fikk intrykk av at de fleste skulle være sikret, men at det var vanskelig å finne ut om de var det eller ikke. I går var det jo tillogmed umulig å komme inpå kontoen for å se hvilken status biletten(e) dine hadde. Det var unødvendig kluss synes jeg.

Lenke til kommentar

yes! me to.

har du web siden dems?

Quote:

On 2002-01-31 09:19, JaBBe skrev:

JJ. TG ble like fort utsolgt ifjord...

Jeg drar til gamesphere, fordi jeg er gamer.

Vet ikke om dere syntes GS er noe bra, men dere kan jo dra dit hvis ikke dere får billetter....

Lenke til kommentar

Quote:

Håper du var i NETTbanken og betalte. Men ellers er vel arrangørene glade for litt donasjoner...

Nix, jeg var i Postjulingen, noen sa etellerannet sted her at de er trege. Men nå har PTN utsatt fristen til onsdag, så da skulle jeg klare meg.

vurderer å bytte bank, PB tar nosågrusomt med gebyr >:(

Lenke til kommentar

en kamerat bestilte 4 billetter til TG. en til han og 3 til andre folk jeg kjenner. Dette var faktisk halve gruppa mi. Jeg har selv fått billett :smile:

MEN MEN! da han skulle betale var de selvfølgelig borte, og det er mildt sagt LITEN sjanse for å få billetter på mandag.

Partyticket = neitakk :sad:(

Lenke til kommentar

Heifaen, nå står det plutselig at jeg MÅ bruke NettigBank for å betale!! DET STO DET IKKE FØR! Jeg har utskrift som bevis! Har jeg betalt 1620 kr for ikkeno? F*EN!

Åsså tar det 7-10 dager å få fordømt nettbankabbo, det har jeg ikke tid til!!

RRRRGH, de skal være glad det ikke var mine siste surt oppsparte 1620 kroner fra hardt slit gjennom mange år, da hadde jeg ****meg blitt forbanna!

Rettelse: fant akkurat ut at jeg enten får penga tilbake, eller billetter. Maila ptn og spurte om det er mulig å få billetter, ellers blir det litt snaut med betaligsfristen...

Hvis noen med nettingbank eller helst kreddkort kan legge ut (hvis jeg blir nødt til å betale igjen) ville je vært evig takknemmelig...

ThaPiRAyA

kickass.gif

[ Denne Melding var redigert av: GalFisk på 2002-02-01 13:20 ]

Lenke til kommentar

He he...Jeg gikk inn på partyticket.net på mandag kveld cirka 23.55...knotta litt med innmeldinga..men det gikk greit, fikk bestilt billetter til meg og en kamerat. Brukte cirka 5 min på altsammen,betalte regninga(på posten) på onsdag, sjekka innom partyticket igår kveld, betalingen var registert, skrev opp kompisen min på den andre billetten..skal til tg for første gang i en alder 23(er jeg for gammel for tg?)..Henta broren min på tg i fjor, bestemte meg at jeg skulle ditt neste år!!!

Gleder meg som en unge!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...