Deagle_dude Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Hei, vurderer og kjøpe meg en skjerm til (muligens 2) for og prøve ut eyefinity, men vil denne adapteren virke? http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p:2172268 Gidder ikke bruke 3k for og få et eyefinity opsett... Edit: Vet noen om man trenger displayport adapter når man har crossfire skjermkort??? fordi da hadde jeg jo ikke trengt en adapter Endret 8. juli 2010 av Deagle_dude Lenke til kommentar
Merko Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Du må ha displayport adapter om du skal kjøre eyefinity. Du må også ha et aktivt displayport adapter, de koster som oftest 600-1000kr. Kan ikke anbefale eyefinity for 2skjermer. Bør minimum ha 3stk. Kommer vel litt an på hvilke spill du skal spille, men for spill flest så er det 3, 5 eller 6 som duger best Det apateret du linker til, fungerer nok ikke. (Best om andre korrigerer meg om jeg tar feil, men er ganske sikker:P) Lenke til kommentar
Deagle_dude Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 Takk for svar fant ut at om jeg faktisk skal gidde, så blir det dyrt : / skal ha 3 skjermer ja Men da kjøper jeg en aktiv en fra dell eller Apple Lenke til kommentar
Merko Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Hvilket skjermkort har du? Har du Radeon HD 5970 kan du kjøpe Apple sitt adapter siden de leverer Mini Disyplayport adapter Har selv det adapteret, fungerer fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå